فیروزی: فولادی‌ها گفتند "این گل هم برای جادوگرها"/ تمام بازی تنش بود

فیروزی: فولادی‌ها گفتند "این گل هم برای جادوگرها" / تمام بازی تنش بود

 

 مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عصبانیت پورموسوی از این که حریف به او واژه جادوگر را لقب داده است، گفت: وقتی فولاد توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد، یکی از اعضای کادرفنی فولاد خطاب به پورموسوی گفت "این گل هم برای جادوگرها"؛ این موضوع نیز باعث ناراحتی و عصبانیت سرمربی تیم ما شد.

 

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا، درباره ایجاد تنش و درگیری در دیدار فولاد و نفت آبادان، اظهارکرد: این درگیری ها باعث انتقال عصبانیت به بازیکنان ما شد و نتوانستیم در جریان بازی که حتی می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم یا برنده خارج شویم، تمرکز لازم را داشته باشیم. اما فولادی ها از همین درگیری ها بهره بردند و از یک توپ مرده توانستند یک پنالتی بگیرند و در نهایت برنده بازی باشند.

 

وی بیان کرد: تیم ما باتوجه به بضاعتش خوب کار کرد. پول های هنگفتی در باشگاه فولاد وجود دارد و بعد از هر برد نیز به بازیکنان خود پاداش می دهند و انگیزه نفرات خود را  صد برابر می کنند، در حالی که وضعیت مالی صنعت نفت آبادان به صورتی است که از این خبرها نیست. در واقع دربی خوزستان بین ندارها و داراها بود که تمرکزمان هم برهم خورد و نتوانستیم امتیازی بگیریم.

 

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در نیمه دوم تیم فولاد در نیمه خودش بود و کنترل بازی دست ما بود و حریف تنها می خواست از تک گل خود محافظت کند. فولاد با استرس نباختن بازی می کرد و اگر ما تمرکز لازم را داشتیم و در بخش حمله دقت می کردیم، شرایط متفاوت می شد.

 

وی تاکید کرد: با ایجاد این درگیری ها و تنش ها، فولاد توانست برنده باشد زیرا تمرکزش را حفظ کرد اما متاسفانه تمرکز بازیکنان ما بهم خورد. فولادی ها کاری کردند که بازیکنان ما عصبی شوند. ما باید روی بهتر بازی کردن مان تمرکز می کردیم که فولادی ها با عصبی کردن تیم ما، به نوعی به هدف خود رسیدند که این هم یک حربه در فوتبال است که فولادی ها به خوبی از آن استفاده کردند. فولادی ها در نوع بیرون زدن توپ، به دنبال عصبانی کردن بازیکنان تیم ما بودند.

 

فیروزی درباره اظهارنظر و عصبانیت پورموسوی در نشست خبری که حریف به او واژه "جادوگر" را لقب داده است، گفت: در جریان نیمه دوم وقتی فولاد توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد، یکی از اعضای کادرفنی فولاد خطاب به پورموسوی گفت "این گل هم برای جادوگرها"؛ این موضوع نیز باعث ناراحتی و عصبانیت سرمربی تیم ما شد. این بازی همه اش تنش بود و شاید این هم از سوی فولادی ها، راه و روشی برای خارج کردن تیم نفت از جریان بازی بود.

 

وی در پایان نیز تاکید کرد: در حالی که در دربی می توانستیم شاهد بازی خیلی بهتری باشیم، متاسفانه همین درگیری ها، بازی را تحت تاثیر قرار دارد. در مجموع نباید اخلاق از بین می رفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید