لیگ برتر فوتبال؛

کریمی: مجبور به تغییر ترکیب برابر پرسپولیس هستیم

 

 سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برخی از مصدومان تیم به دیدار با پرسپولیس نمی‌رسند و مجبور شدیم ترکیب تیم را دستخوش تغییر کنیم.

 

«فیروز کریمی» روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم با فرصت ۱۰ روزه‌ای که داشتیم و با توجه به اینکه فرصت کوتاهی بین ۲ دیدار با آلومینیوم و پرسپولیس بدست آوردیم، امیدوار بودیم که مصدومان تیم به بازی برسند.

 

وی ادامه داد: «میلاد فخرالدینی» را نیز به دلیل چهار اخطاره بودن از دست دادیم. در دو جلسه تمرینی که دیروز و امروز داشتیم، بازیکن جدیدی را جایگزین فخرالدینی می‌کنیم و مجبور هستیم که ترکیب خود را تغییر داده و بازی قابل قبولی مقابل حریف ارائه دهیم. 

 

کریمی تصریح کرد: ما فقط فخرالدینی را برای پست دفاع راست داشتیم و حالا مجبور هستیم تغییراتی را برای این دیدار در نظر بگیریم اما زمان ما برای این کار کم است. مشکل خاصی برای این بازی نداریم و باید با مشکلاتی که پیش می‌آید کنار بیاییم. 

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، فردا (یکشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. /ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید