وقتی مجیدی نعل وارونه می‌زند!/ نشست خبری جای مسائل فنی است یا حاشیه‌ای؟

وقتی مجیدی نعل وارونه می‌زند! / نشست خبری جای مسائل فنی است یا حاشیه‌ای؟

 

سرمربی استقلال برخلاف اصول و قواعد جاری بر نشست های خبری و همین طور نظر دستیارش، گفت: مسایل کارشناسی ربطی به خبرنگاران ندارد!

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال که در روزهای اخیر بیش از مسائل فنی درگیر مسائل حاشیه ای و مشکلات مدیریتی تیمش بوده، کمتر در نشست های خبری حاضر شده است.

سرمربی آبی پوشان که در نشست خبری قبل از بازی در احترام به مشکلات بازیکنان شرکت نکرده بود، در بازگشت، واکنش عجیبی به یک سوال داشت.

 

او در واکنش به سوال خبرنگاری درباره دلیل غیبت چند بازیکن تیمش در ترکیب اصلی گفت: «ما ترجیح دادیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و حضور خاقانی یک بحث کارشناسی است و فکر نمی‌کنم به خبرنگار ربطی داشته باشد!»

 

این پاسخ عجیب در حالی از سوی مجیدی در واکنش به یک سوال فنی ارائه شده که دستیار او یعنی صالح مصطفوی روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی درباره مشکلات حاشیه ای تیمش گفته بود: «من اینجا هستم که به سوال های فنی پاسخ بدهم.»

 

با این اوصاف باید معلوم شود که بالاخره نشست خبری جای سوالی فنی است یا سوال های حاشیه ای مربوط به مشکلات مدیریتی و از این دست مسائل؟

 

مطمئنا فرهاد مجیدی خودش را در زمره مربیان به روز و دنیا دیده می داند و بهتر از هر کسی آگاه است که نشست خبری قبل و بعد از بازی مربوط به مسائل مربوط به همان بازی است و باید سوال های فنی و کارشناسی پرسیده شود اما به نظر می رسد که مشکلات استقلال و حل و فصل این مسائل تمرکز را از فرهاد مجیدی گرفته که او اینطور به سوال های فنی پاسخ می دهد.

شاید هم فرهاد مجیدی در روزهای انتهای فصل و در گیر و دار مسائل حاشیه ای استقلال، دلش می‌خواهد خبرنگاران از او بیشتر درباره مسائل "غیر فنی" سوال کنند تا او بیشتر به این گونه مسائل پاسخ دهد.

 

کما اینکه مجیدی در ادامه این جواب تعجب برانگیز خود، درباره نیمکت نشینی وریا غفوری و شیخ دیاباته صحبت می کند و آن را یک مساله فنی می داند ولی معلوم نیست که واکنش عجیب او برخاسته از دوری از نشست های خبری است که مدتی است حضورش در آنها کمرنگ شده یا مشکلات مدیریتی تیمش تمرکز او را از بین برده است.

 

در هر حال مطابق آنچه آیین نامه ها و اصول حرفه ای حکم می کند، نشست خبری در هر مسابقاتی مربوط به مسائل فنی است و مربیان نمی توانند به غیر از مسائل فنی به هر سوال دیگری جواب بدهند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید