امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

مجیدی: بحث کارشناسی ربطی به خبرنگار ندارد!/ از بازیکنانم خیلی راضی‌ام

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنانش به علت خستگی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان استراحت کردند.

 

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: بازی نسبتا خوبی بود و با توجه به اینکه تیم ما یک بازی سنگین مقابل پرسپولیس داشت، ترجیح دادیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم.

 

او درباره نمیکت‌نشینی غفوری، غیبت شیخ دیاباته و گلزنی سبحان خاقانی در این بازی گفت: ما ترجیح دادیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و حضور خاقانی یک بحث کارشناسی است و فکر نمی‌کنم به خبرنگار ربطی داشته باشد. خاقانی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و ما در بازی‌های آینده از این بازیکن استفاده بیشتری می‌کنیم. حضور نداشتن شیخ دیاباته هم یک تصمیم فنی بود.

 

او درباره عملکرد سید احمد موسوی  و عملکرد دفاعی تیمش گفت: ما یک توپ پشت دفاع به تیم نفت مسجد سلیمان ندادیم. سید احمد موسوی عملکرد خوبی در این بازی داشت. تنها چیزی که من را خوشحال می‌کند، گل نخوردن تیم من است. ما حدود  ۸۱۰ دقیقه است که گل نخوردیم.

تیم من در ۹ بازی اخیر ۲ گل خورده است. ارزش تیم‌ها بزرگ با گل نخوردن مشخص می‌شود و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. پاداشی را برای پیروزی می‌گذاریم، ۲ برابر آن را برای گل نخوردن می‌گذارم. من از بازیکنانم خیلی راضی هستم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

 

مجیدی خاطرنشان کرد: من از کار کردن با برخی بازیکنان لذت می‌برم. محمد نادری یک بازیکن با شخصیت است و در این بازی یک اشتباه  نداشت. یک ضربه به سر این بازیکن در جریان بازی خورد که الان حال عمومی این بازیکن خوب است./ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید