نکونام: جنگ برای سهمیه هنوز ادامه دارد

نکونام: جنگ برای سهمیه هنوز ادامه دارد

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت ادامه دارد.

 

 جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان اظهار کرد: می‌دانستیم که برنامه پیکان برای رسیدن به گل، ضربات ایستگاهی و اوت دستی است.

ما توانستیم این مساله را خوب کنترل کنیم اما در یک صحنه که بازیکن جوان ما اشتباه کرد، متاسفانه گل خوردیم. شرایط برای ما سخت شد. می‌دانستیم وقتی پیکان گل بزند از گلش خوب محافظت می‌کند. ما توانستیم با حوصله و صبر بازی کنیم و به تیم‌مان شکل بدهیم و به موقعیت برسیم.

 

او ادمه داد: در نیمه اول می‌توانستیم حداقل یک گل بزنیم. خط دفاعی و دروازه‌بان پیکان خوب عمل کردند. در نیمه دوم هم به فشارمان ادامه دادیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

روی ارسال‌ها و جاگیری‌ها کم‌دقت بودیم. در نهایت یک گل خیلی خوب و کارشده به ثمر رساندیم. برای بردن بازی ادامه دادیم ولی نتوانستیم نتیجه‌ای بهتر از تساوی بگیریم. تیم ما خوب بازی کرد.

هیچ تیمی به اندازه ما پیکان را تحت فشار نگذاشته است. این یکی از بازی‌های سخت پیکان بود. می‌دانستیم پیکان خوب بازی می‌کند. جلوی این تیم بازی کردن و موقعیت ساختن سخت است. مقداری در ضربات آخر کم‌دقت بودیم.

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تلاششان را کردند. پیکان هم تیمی نیست که راحت به هر تیمی ببازد و منسجم و مرتب بازی می‌کند. دو بازی مانده و ادامه می‌دهیم تا به امید خدا بهترین جایگاه را به دست بیاوریم.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب سهمیه امیدوار است یا خیر هم گفت: جنگ برای سهمیه هنوز ادامه دارد. هیچ‌کس از قبل بازنده و برنده نیست و بازی‌ها ادامه دارد. جنگ تا هفته آخر ادامه دارد. تمام تیم‌ها برای خودشان و جایگاهشان می‌جنگند. ما هم تا روز آخر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. نکته مهم برای من جنگیدن تیم تا لحظه آخر است.

هر اتفاقی بیفتد مشکلی نداریم چون سال سختی داشتیم. خیلی از تیم‌ها اگر جای ما بودند، شاید در رقابت پنج تیم بالای جدول نمی‌ماندند ولی تیم ما زحمت کشید و به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

کار هنوز تمام نشده است. با توجه به پنجره بسته و نبود بازیکن و کرونا تیم ما خیلی آسیب دید. برای ریکاوری بازیکنان‌مان در اهواز به خاطر گرما مشکل داریم. تیم ما واقعا زحمت کشیده است و کار بزرگی کرده و این کار را تا روز آخر ادامه می‌دهد و برای رسیدن به موفقیت تا روز آخر می‌جنگد.

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سهمیه بگیریم اگر هم نتوانستیم، سعی می‌کنیم بهترین رتبه به دست بیاوریم و در جام حذفی هم ادامه می‌دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

او درباره وضعیت خودش برای فصل آینده هم توضیح داد: در سه سال اخیر که در باشگاه بزرگ فولاد کار کردم، کارها انجام شده است. در قرارداد پارسال من ذکر شده بود که تیم در بین ۷ تیم بالای جدول باشد که خدا را شکر توانستیم با کمک بازیکنان، همکاران، مدیریت، رییس کارخانه سوم شویم به لیگ قهرمانان برویم. تمام تلاشم را برای این تیم کرده‌ام. آنچه را که باید برای فوتبال خوزستان انجام می‌دادم، انجام دادم.

در ادامه راه هم اگر بتوانم و ببینم که می‌توانم تیم را قهرمان کنم قطعا می‌مانم. اگر ببینیم که نمی‌توانم قهرمان کنم جدا می‌شوم چون من در سال سوم باید تیمی برای قهرمانی ببندم. پنجره نقل‌وانتقالات برای ما مهم است. من نمی‌توانم بعد از این مدت بگویم پنجره‌ تیمم بسته است و برای کورس بالای جدول می‌جنگم.

اگر بخواهم این کار را بکنم ترجیح می‌دهم به یک تیم دیگر بروم و با یک برنامه سه ساله شروع به ساختن کنم. ماندن من در فولاد مستلزم این است که پنجره نقل‌وانتقالات ما باز شود و بودجه‌ای داشته باشیم که با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم.

 

او در پایان گفت: تیم ما از لحاظ بودجه‌ای پنجم یا ششم لیگ است. قرارداد یک بازیکن ما سال گذشته ۴۰ و امسال ۵۰ میلیون تومان بوده است. من چنین بازیکنانی داشته‌ام. از بازیکنانم خیلی تشکر می‌کنم.

اگر باشم قطعا برای قهرمانی می‌جنگم و فولاد باید از روز اول مدعی قهرمانی باشد. اگر هم نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم هر مربی‌ای به اینجا بیاید بستر برایش فراهم است.

در این مدت کارهای بزرگی را به اتفاق آقای آذری و هیات مدیره انجام دادیم. امیدوارم فولاد همیشه بالای جدول باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید