لیگ برتر فوتبال؛

جدال ۶ امتیازی بین فولاد و پیکان برنده نداشت

 
جدال ۶ امتیازی بین فولاد و پیکان برنده نداشت

 

دیدار تیم‌های پیکان و فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان در دیداری خانگی در ورزشگاه شهدای شهر قدس از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (سه شنبه) با قضاوت جواد رحیم‌زاده به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

این دیدار از جهاتی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود. هر دو تیم برای اینکه در جدول رده بندی شانس چهارم شدن را از دست ندهند، به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند و به همین خاطر برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند چرا که از این دیدار به عنوان جدال ۶ امتیازی لیگ یاد می‌شد.

 

با این حال این شاگردان مهدی تارتار بودند که توانستند روی تاکتیک همیشگی خود یعنی پرتاب های بلند نادر محمدی، توسط کاپیتان خود آرمان قاسمی به گل برسند.

 

البته فولادی‌ها هم چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفتند اما موقعیت‌های آنها یکی پس از دیگری توسط پیکانی‌ها مهار شد تا اینکه در دقیقه ۷۴ پاتوسی روی پاس پریرا گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد.

 

پیکانی‌ها در واپسین دقایق بازی شانس پیروزی در مسابقه را داشتند که شوت قاسمی به صورت خطرناک از بالای دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

 

با این نتیجه فولاد ۴۰ و پیکان نیز ۳۷ امتیازی شد.

 

ترکیب پیکان:

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، علیرضا کوشکی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد ستاری، اسماعیل بابایی، سامان فلاح، رضا جبیره.

 

ترکیب فولاد: 

احسان مرادیان، سید مهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید