امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

پیشکسوت فوتبال خوزستان که در حین بازی دچار حمله قلبی شده بود، پس از چند روز بستری در بیمارستان، درگذشت.

 به گزارش حبیب خبر، "علی فرتوت اهوازی" ۱۸ تیرماه در حین بازی در یک چمن مصنوعی واقع در اهواز دچار ایست قلبی شد که در همان زمین به او تنفس مصنوعی داده شد و با بهبود نسبی، توسط اورژانس به بیمارستان امیرکبیر منتقل شد و در بخش آی سی یو تحت مراقبت قرار گرفت اما شوربختانه امروز ۲۲ تیرماه به دیار باقی شتافت.

فرتوت اهوازی  یکی از بازیکنان و پیشکسوتان با اخلاق فوتبال خوزستان به شمار می رود  و سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال اهواز، منتخب جوانان، امید، بزرگسالان خوزستان و تیم ملی جوانان ایران در دهه ۶۰ را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

 او که از هم دوره های ابراهیم تهامی، داریوش یزدی، مصطفی ابن قاسم، امید حمیدی اصل، وحید و سعید سلامات، فرهاد هواشم عرب، حشمت الله شیخ رباط، عادل حردانی و مرحوم عبدالرضا سعدی، از پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود؛ در یک مدرسه فوتبال، مشغول امر آموزش به استعدادهای خوزستانی بود که دست اجل او را از گلستان فوتبال چید و با خود برد. روحش شاد.

پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر درگذشت علی فرتوت اهوازی از پیشکسوتان محبوب فوتبال خوزستان، استقلال و جنوب اهواز را به خانواده محترم این مرحوم و جامعه ورزش و فوتبال خوزستان و کشورمان تسلیت می گوید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید