امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

ایران

 

شاگردان اسکوچیچ در یک بازی تشریفاتی کامبوج را مثل بازی رفت دورقمی کردند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفتمین بازی خود در دور اول مقدماتی جام جهانی به مصاف کامبوج رفت وموفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه  ۱۰ بر صفر  به برتری برسد. اسکوچیچ در این بازی به چند بازیکن اصلی تیم ملی استراحت داده بود و در نیمه دوم هم چند بازیکن را از ترکیب خارج کرد تا تقریبا به تمام بازیکنان تیم ملی در این تورنمنت بازی داده باشد.

در نیمه اول این بازی جهانبخش، طارمی، خلیل زاده و بازیکن حریف زننده گل های ایران بودند.

اما در نیمه دوم با تحلیل رفتن تیم کامبوج بازیکنان تازه وارد ایران از فرصت استفاده کردند و ۶ گل را وارد دروازه کامبوج کردند.

گل های ایران در نیمه دوم را هم میلاد محمدی، پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی (۲گل) و مهدی قائدی به ثمر رساندند تا کامبوج مثل بازی رفت دورقمی شود.

این بازی به دلیل حذف نتایج تیم های پنجم گروه های هشت گانه تشریفاتی بود اما شاگردان اسکوچیچ با یک برد پرگل به استقبال دیدار حساس برابر عراق رفتند.

 

گل:علیرضا جهانبخش(۱۶ پنالتی)، شجاع خلیل‌زاده(۲۳)،مهدی طارمی(۲۷)، سور روتانا( ۳۲ گل به خودی)، میلاد محمدی(۵۸)مرتضی پورعلی‌گنجی(۶۳) کریم انصاری‌فرد(۷۸ پنالتی)،(کاوه رضایی ۸۱ و ۸۶)،مهدی قائدی(۸۴) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده( ۴۶ مجید حسینی)، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی(۴۶ کریم انصاری‌فرد)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(۶۸ کاوه رضایی)، احمد نورالهی(۴۶ میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده(۵۶ مهدی قائدی) و سعید عزت‌اللهی.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید