امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

 
مربی و رئیس تیم مهاجم پرسپولیس در پرتغال لباس گاو پوشیدند!

 

تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال با پیروزی در هفته پایانی لیگ فوتبال این کشور در رده ششم جدول قرار گرفت و سهمیه حضور در مسابقات لیگ کنفرانس یوفا را کسب کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از مهر، در یکی از بازی‌های هفته سی و دوم و پایانی لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم سانتاکلارا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم فارنسه را شکست بدهد و در نهایت با ۴۵ امتیاز به کار خود در رده ششم جدول پرتغال پایان دهد.

سانتاکلارا با این جایگاه، سهمیه مسابقات لیگ کنفرانس یوفا را کسب کرد که قرار است این رقابت‌ها از امسال و با حضور ۱۸۴ تیم برگزار شود. لیگ کنفرانس یوفا بعد از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا سومین رقابت‌های قاره سبز در رده باشگاهی خواهد بود.

در پایان بازی شب گذشته سانتاکلارا، «دنیل راموس» و «روی کوردیرو» مربی و رئیس باشگاه سانتا کلارا لباس گاو پوشیدند و مقابل دوربین‌ها و در نشست خبری حاضر شدند. ظاهراً ماجرا از این قرار است که راموس و کوردیرو قبلاً قول داده بودند در صورت کسب این سهمیه لباس گاو بپوشند!

تیم سانتاکلارا شهریار مغانلو مهاجم ایرانی را در اختیار دارد؛ بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به تیم پرسپولیس ایران پیوست و وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست. شاید مغانلو در پرسپولیس بماند و شاید هم به پرتغال بازگردد تا سانتاکلارا را همراهی کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید