امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

وقتی در داربی گل زدم ۳ نفر سکته کردند!

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی در داربی موفق به گلزنی شد، سه تن از هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه سکته کردند.

 به گزارش حبیب خبر، جعفر مختاری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۵ پایتخت و مصاف استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود و هر کدام با توجه به شرایطی که دارند، با چالش‌های منحصر به فرد خود مواجه خواهند بود.

 او ادامه داد: من امیدوارم استقلال در این بازی بتواند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. به نظر من استقلال باید ترکیب ثابت خود را به زمین بیاورد. البته در این مساله، چالش‌هایی وجود دارد اما امیدوارم شرایط طوری پیش برود که آبی‌ها بتوانند از نفرات ثابت خود استفاده کنند.

مختاری‌فر درباره شرایط آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال بعضی‌ وقت‌ها ضعیف و بعضی وقت‌ها قوی است امیدوارم استقلال مقابل پرسپولیس در شرایط خوب خودش باشد و بتواند عملکرد خوب و قوی از خودش نشان دهد تا در نهایت به پیروزی در این بازی مهم برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در این داربی چیست؟ گفت: استقلال اگر ترکیب ثابت خود را داشته باشد، می‌تواند پیروز داربی باشد و اگر از بازیکنانی مثل وریا غفوری، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی استفاده کند، می‌تواند مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد و پیروزی را از آن خود کند. برگ برنده استقلال قطعا مهاجمان این تیم هستند و باید دید با وجود این مساله، چه نتیجه‌ای در داربی رخ می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ داربی را چه پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد و بتوانیم مقابل پرسپولیس دو بر صفر پیروز میدان شویم.

مختاری‌فر در پایان درباره خاطره‌ای که از داربی داشته است، صحبت‌هایی به میان آورد و گفت: در داربی ۲۹ که در سال ۶۷ برگزار شد، ما مقابل پرسپولیس یک بر صفر عقب بودیم و شرایط خاصی بر ورزشگاه حاکم بود. من در دقیقه ۶۰ موفق شدم گل مساوی این بازی را به ثمر برسانم. بازی در پایان با نتیجه مساوی به پایان رسید اما موقعی که من گل تساوی را زدم ۳ نفر از تماشاگران در آن لحظه سکته کردند و متاسفانه  یکی از آن‌ها فوت شد. من خواهشی که دارم این است که کسانی که مشکل قلبی دارند هیجان زیادی به خود وارد نکنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید