امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

برخی از بازیکنان تراکتور نمک نشناسی می‌کنند

 رییس هیات مدیره تراکتور گفت: برخی از بازیکنان تراکتور نمک نشناسی می‌کنند.

 به گزارش حبیب خبر به نقل از مهر، عباس الیاسی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به اعتراض بازیکنان و انتشار استوری مشترک در فضای مجازی، بیان داشت: باشگاه تراکتور به تمامی تعهدات خود درخصوص قرارداد بازیکنان عمل کرده و اقداماتی از این نظیر از طرف برخی افراد خارج از باشگاه و با هدف ایجاد حاشیه و کمرنگ کردن دستاوردها و موفقیت‌های اخیر صورت گرفته است.

 رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: میانگین پرداختی به بازیکنان بین ۶۰ الی ۷۰ درصد است، این درحالی است که تیم تهرانی صدرنشین لیگ‌برتر، اخیراً میزان پرداختی خود را به ۴۰ درصد رسانده است.

 الیاسی با تاکید بر اینکه باشگاه قاطعانه با این اقدام بازیکنان برخورد خواهد کرد، افزود: این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی آبروداری کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای که با تحریک برخی افراد بیرونی برای تیم حاشیه درست می‌کنند، با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کنند و قطعاً کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و صدور احکام جریمه‌ای اقدام خواهد کرد.

او در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: همانگونه بارها اعلام کرده‌ایم هیچ اسمی بزرگ‌تر از تراکتور نیست و آقایان باید خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنین وضعیت اقتصادی به تعهدات خود پایبند بوده و حتی با درخواست افزایش مبلغ قرارداد چندین بازیکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت نموده و حالا به جای قدردانی، اعتراض کرده و تیم را به حاشیه می‌برند.

او اضافه کرد: مالک باشگاه می‌توانست براساس قانون و طبق قرارداد تا پایان مدت قرارداد سه، چهار ساله این بازیکنان، همان مبالغ توافق شده اولیه را پرداخت کند امّا برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان، با افزایش چند برابری مبلغ قراردادشان موافقت کرد و آقایان اینگونه جواب محبت ایشان را دادند، این اقدام مصداق بارز نمک نشناسی است.

الیاسی همچنین از استعفای مدیر عامل و چند عضو هیأت مدیره باشگاه خبر داد و بیان داشت: این نفرات به عنوان تیم اقتصادی وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه‌ها، استعفا دادند و طی روزهای آینده اعضای جدید هیأت مدیره و مدیرعامل معرفی می‌شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید