امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 
استقلال با سه مهاجم به مصاف پرسپولیس می‌رود

 

سرمربی آبی پوشان بازی کاملا تهاجمی مقابل پرسپولیس را در دستور کار دارد و از همین رو قصد دارد بازی را با سه مهاجم آغاز کند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از مهر، ارایه بازی‌های تهاجمی و جسورانه از ویژگی‌های ذاتی فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی‌پوشان است و او در مدت کوتاهی که از دوران مربی‌گری‌اش می‌گذرد، همواره نشان داده چنین بازی‌هایی برای او نسبت به بازی‌های محتاطانه در اولویت قرار دارد. کمتر دیده شده مجیدی تیمش را با آرایش‌هایی در زمین بفرستد که کم روی دروازه حریفان خلق موقعیت کنند.

استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر دیداری بسیار مهم و تعیین کننده مقابل پرسپولیس پیش رو دارد که به دلیل اختلاف امتیاز بین دو تیم، پیروزی در این دیدار برای آبی‌پوشان بسیار حائز اهمیت است.

فرهاد مجیدی برای این دیدار هم استراتژی‌های خاصی خودش را دارد و یکی از موضوعاتی که او با جدیت به آن فکر می‌کند، شروع کردن بازی با ۳ مهاجم سطح اول تیمش است.

در این صورت مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری به طور همزمان در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار می‌گیرند تا چهره تهاجمی این تیم از همان ابتدای بازی مشخص شود.

در بین مهاجمان استقلال ارسلان مطهری و مهدی قایدی سابقه گلزنی در دربی را دارند، اما شیخ دیاباته تاکنون چنین تجربه‌ای را نداشته است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید