امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

توضیحی درباره مرگ یک پاراگلایدرسوار در گتوند

 

سرپرست هیات انجمن های ورزشی خوزستان درباره حادثه سقوط پاراگلایدر در سایت گتوند و مرگ خلبان آن، توضیح داد.

به گزارش حبیب خبر، "هومن خدری" در گفت و گو با ایسنا درباره حادثه سقوط یک پاراگلایدر در ۱۹ اردیبهشت ماه در سایت گتوند، اظهارکرد: مهدی محمدزاده ورزشکار اهل رشت استان گیلان بدون این که با کمیته پرواز هوایی هیات انجمن های ورزشی خوزستان یا اداره ورزش و جوانان گتوند برای پرواز با پاراگلایدر هماهنگی انجام دهد، در ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) اقدام به پرواز می کند. 

متاسفانه این ورزشکار بدون رعایت کامل نکات ایمنی پرواز و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، پرواز می کند که این نیز موجب سقوط پاراگلایدر و رقم خوردن این حادثه تلخ می شود.

وی بیان کرد: تیم عملیات اورژانس گتوند بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا می کند و ورزشکار آسیب دیده به بیمارستان کارون گتوند منتقل و سپس با بالگرد به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می شود اما متاسفانه با توجه به شدت جراحات وارده، جان خود را از دست می دهد.

سرپرست هیات انجمن های ورزشی خوزستان گفت: این ورزشکار مجوزی برای پرواز نداشت و ما هم در جریان پرواز او در سایت گتوند نبودیم.

وی با تسلیت به جامعه ورزش هوایی کشور بابت فوت این ورزشکار، افزود: این موضوع یک تلنگر برای ورزشکاران این رشته است که هر وقت قصد پرواز با پاراگلایدر از سایت های پروازی را دارند، با مسوولان مربوط هماهنگ کنند تا ما نیز بعد از بررسی شرایط آب و هوایی، مجوز پرواز را صادر کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید