امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بحث نیمکت پرسپولیس که مطرح کردم، فنی بود و شاید هم نباید آن را می گفتم. من ایده آل گرا هستم و توقع نداشتم این حرف زده شود. شاید هم من اشتباه کردم و نباید این موضوع را مطرح می‌کردم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، محرم نویدکیا دوشنبه شب در گفت و گو با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اظهار داشت: اتفاقات آخر بازی ناراحت کننده است . ما نمی توانیم هواداران را مقصر بدانیم. من به عنوان مسوول تیم این موضوع را گردن می گیرم و یحیی گل محمدی نیز باید مسوولیت این اتفاق را بپذیرد.

وی ادامه داد: من در آن درگیری حضور داشتم اما می خواستم جدا کنم. درگیری شدیدی وجود نداشت و بیشتر لفظی بود. قصد من آرام کردن بازیکنان و کادرفنی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: من به خبرنگار ها هم گفتم که ندیدم چه کسی دعوا را شروع کرد اما به من گفتند که یک نفر از بازیکنان پرسپولیس آن را شروع کرده است. من همیشه سعی کردم تنش ها را کمتر کنم. از مسوولان پرسپولیس هم خواهش می کنم که این تنش ها را از بین ببرند. 

نویدکیا گفت: بحث نیمکت پرسپولیس که مطرح کردم، فنی بود و شاید هم نباید آن را می گفتم. من ایده آل گرا هستم و توقع نداشتم این حرف زده شود. شاید هم من اشتباه کردم و نباید این موضوع را مطرح می کردم.

وی ادامه داد: ما بیش از حد این موضوعات را به گردن هوادران انداختیم. من و یحیی باید مسوولیت تیم را قبول کنیم. این که هیچ هواداری نباشد و هر دو تیم به این شکل با هم کلنجار بروند، فاجعه است. تا وقتی من مربی باشم، دوست دارم هواداران هر دو تیم با آرامش تیم خود را رو به جلو ببرند و هر تیمی که شایسته است قهرمان شود. 

سرمربی سپاهان در پایان تصریح کرد: من نمی دانم چه کسی شروع به درگیری کرد. این نفراتی که نشان دادید، دوست داشتند جدا کنند. برای فوتبال ما این موضوع بد است و دوست دارم این اتفاقات تکرار نشود.

وی تاکید کرد: وقتی دو تیم بزرگ ایران که ادعای حرفه ای گری دارند، نمی توانند خود را کنترل کنند، نباید از هواداران خود توقع داشته باشم تا درگیر حواشی نشوند. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید