امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خستگی بازیکنان هنوز از بین نرفته اما آنها همه تلاش شان را در بازی برابر ذوب آهن کردند. غرور و خستگی باعث شد تا ما نتیجه نگیریم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با رسانه باشگاه استقلال گفت: خستگی بازیکنان هنوز از بین نرفته اما آنها همه تلاششان را در بازی برابر ذوب آهن کردند. غرور و خستگی باعث شد تا ما نتیجه نگیریم.

وی افزود: در حالی که ذوب آهن از تک فرصت های خود استفاده کرد، مهاجمان ما فرصت های خوبی داشتند اما نتوانستند آن ها را تبدیل به گل کنند. کادر فنی از امروز کار روانی برای دیدار شهرآورد را آغاز کردند.

وی در مورد انتقادات کادرفنی استقلال نسبت به داوری عنوان کرد: داور چهارم ۳۰ سالش هم نبود و اشتباهاتی در تعویض ها داشت. ناظر بازی قطعا این موضوع را منعکس می کند. سه دقیقه قبل از تعویض اسامی را رد کرده بودیم و بلافاصله حریف نیز می‌خواست تعویض کند، اما داور چهارم سراسیمه شد و نتوانست کارش را درست انجام دهد. این موضوع به ما ضرر زد. 

سرپرست استقلال گفت: اعتراض های مربی ذوب آهن نیز یکی دیگر از موضوعات بود. او با داور بد حرف می زد و باید کارت می گرفت اما ناظر بازی می خواست جو آرام شود. مربی ذوب آهن باید اخراج می شد. برخی از این اشتباهات داوری تاثیر گذار بود. 

او در خصوص اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: ما که از نزدیک آنجا نبودیم و چیزی ندیدیم اما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی میفتد. این اتفاقات برای ما افتاده بود و به شدت تنبیه‌مان کردند و مجبور شدیم آن را قبول کنیم.

وی تاکید کرد: همین موضوعات باعث می شود که مردم فکر کنند بین ما و تیم های دیگر تفاوت است. این موضوع برای تیم های دیگر هم شایعه شده که ارفاق‌هایی برای یک تیم خاص می‌شود. اسم از تیمی نمی‌برم و امیدوارم تصمیم درستی بگیرند و همه تیم ها را به یک چشم ببینند. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید