آخرین وضعیت چهار عضو جامانده فولاد در عربستان

آخرین وضعیت چهار عضو جامانده فولاد در عربستان

 مدیرعامل باشگاه فولاد درباره آخرین وضعیت چهار عضو تیم فولاد که به کرونا مبتلا هستند و به همین دلیل نتوانستند عربستان را به مقصد اهواز ترک کنند، توضیح داد.

به گزارش حبیب خبر، سعید آذری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پیگیر وضعیت صالح حردانی و سه عضو دیگر تیم که اکنون در عربستان به سر می برند، هستم و همین امروز نیز با مدیر حراست مان که در آن جا حضور دارد صحبت کردم و در جریان آخرین وضعیت این نفرات قرار گرفتم.

وی با بیان این که حال عمومی این نفرات خوب است، افزود: امروز این چهار نفر، آخرین تست خود را هم می دهند و اگر منفی باشد، هماهنگ می‌کنیم تا به اهواز برگردند. طبق قوانین ای.اف.سی باید این نفرات دو تست منفی متوالی داشته باشند تا بتوانند از عربستان خارج شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: قوانین ای.اف.سی محکم است و تا از حال خوب این نفرات اطمینان پیدا نکنند، اجازه خروج نمی دهد تا بیمار وارد کشور ایران شوند.

به گزارش ایسنا، کاروان فولاد عصر روز جمعه از عربستان وارد اهواز شد که ای.اف.سی به چهار نفر از اعضای این تیم به دلیل ابتلا به کرونا، اجازه خروج از عربستان را نداد تا با بهبود یافتن وضعیت‌شان به ایران برگردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید