امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

النصر - فولاد / دو جدال سخت در فاصله سه روز!

 

 تیم فوتبال فولاد ایران در اولین بازی خود در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود.

فولادی ها در پنجمین بازی خود با احتساب تک دیدار پلی آف مقابل العین امارات، امروز جمعه سوم اردیبهشت در حالی به مصاف سرسخت ترین حریف خود در گروه D این بازی ها می رود که خستگی در ساق های بازیکنان نکونام به دلیل انجام یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم ها و فشردگی مسابقات بیش از پیش به چشم می خورد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، "نکو" و بازیکنانش در اولین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید یک بار دیگر به مصاف تیمِ منو منزس برزیلی بروند. این دو تیم چهارشنبه شب در یک نبرد درگیرانه و نفس گیر رو در روی هم صف آرایی کردند که ابتدا فولادی ها با گل به خودی مدافع النصر یک بر صفر از حریف عربستانی خود پیش افتادند اما در ادامه بازی با افزایش فشارها از سوی النصر، آن ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند و هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

در این دیدار فولادی ها مثل بازی های گذشته در تمام خطوط به ویژه خط دفاعی بی نقص عمل کردند اما هافبک های خلاق و دونده النصری با افزایش فشار روی دروازه فولاد در نهایت از این سد محکم عبور و توپ را به تور دروازه فروزان چسباندند. البته فولاد ایران تا این جای رقابت ها با کسب ۵ امتیاز از سه بازی در گروهی که از آن به عنوان گروه مرگ نیز یاد می شود، کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.

 نکته ای که بیش از پیش به چشم می خورد این است که تیم فولاد خوب دفاع کردن را بلد است و در آنالیز و شناسایی نقاط ضعف و قوت همه حریفان خود نیز موفق بوده است  اما مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و ناتوانی در جذب بازیکن، شاید باعث خستگی بیش از حد بازیکنان فولاد شود. فولاد در بعضی پست ها بازیکن جایگزین ندارد و این کار را برای ادامه مسابقات بسیار سخت می کند. دیدار برگشت النصر - فولاد می تواند یکی از جذاب ترین و در عین حال پر اهمیت ترین بازی های این گروه از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد زیرا باتوجه به برد السدی های قطر در مقابل الوحدات، معادله این گروه پیچیده شده و به نوعی تمامی تیم ها شانس صعود به مرحله بعد مسابقات را دارا هستند.

 جدال فولاد - النصر از این حیث اهمیت بیشتری دارد که این دو تیم فقط در فاصله ۳ روز باید مجددا رو در روی هم قرار بگیرند و در بازی رفت نیز اتفاقاتی از قبیل گل به خودی و حواشی مربوط به بازیکن النصر عبدالرزاق حمدالله در مواجه با محمد آبشک و همچنین صحبت های منو منزس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی درباره اتلاف وقت از سوی فولادی ها، شاید انگیزه برد را در اندیشه شاگردان نکونام که حالا دیگر بعد از نمایش خیره کننده و جاه طلبانه دیگر کم نام و نشان نیستند، دو چندان کند.

نکته قابل تامل این دیدار نیز اعلام نتیجه منفی تست جدید بازیکنان کرونایی تیم النصر توسط مسئولان برگزاری مسابقات فقط در فاصله چند روز از مثبت اعلام شدن تست اولیه آن ها است.

 فولاد ایران و النصر عربستان در اولین بازی از دور برگشت گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سوم اردیبهشت ماه) به مصاف هم می روند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید