امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

گاف عجیب سایت هلندی در معرفی طارمی به عنوان یکی از برترین‌های لیگ قهرمانان

 

یک سایت هلندی برترین‌ها و بازنده‌های این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که نام مهدی طارمی در بین برترین‌ها دیده می‌شود.

به گزارش حبیب خبر، ایسنا به نقل از سایت هلندی fcupdate، نوشت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و اکنون می توان برنده ها و بازنده های این دور از رقابت ها را مشخص کرد.

برترین‌ها

۱. تیم پاری سن ژرمن

خیلی اوقات پاری سن ژرمن متهم می شد که به درستی به عنوان یک تیم عمل نمی کند. انتخاب اشتباه و ناآرامی در رختکن به طور منظم به این معنی بود که همه خصوصیات تیم به ثمر نرسیده و بازیکن سالاری در تیم موج می زند. سال گذشته بایرن مونیخ در فینال خیلی قدرتمند نشان داد اما این بار دیدار دو تیم به سود تیم فرانسوی بود. نیمار پس از این بازی به درستی گفت که PSG اکنون "واقعاً یک تیم" است. تیم پرستاره فرانسوی متوجه شده که وقتی افراد با هم کار بهتری داشته باشند می توان به چه چیزی دست یافت.  

۲. مارکو طارمی!

با چنین گل عالی‌ای، طارمی را نمی توان در جمع برترین‌ها جا نداد. مهاجم الجزا یری (!!!) در بازی با چلسی بدن خود را به خوبی برای توپ چرخاند، به هوا پرید و با یک ضربه فوق العاده توپ را به تور رساند. گل مهاجم پورتو عالی بود و تا حدی یادآور گل مارکو فن باستن به تیم دن بوش بود. متأسفانه گل او ارزش زیادی نداشت، زیرا با وجود پیروزی ۰-۱، پورتو حذف شد. آیا او جایزه پوشکاش را با خود خواهد برد؟ (جایزه‌ای که هر سال به زننده زیباترین گل سال اهدا می‌شود.)

این سایت به اشتباه علاوه بر اینکه نام طارمی را به اشتباه مارکو نوشته بود (شاید هم نویسنده خواسته طارمی را با مارکو فان باستن مقایسه کند)، ملیت او را الجزایری نوشت که جای تعجب دارد.

۳. تیبو کورتوا

خط دفاعی رئال مادرید پس از بازی مدیون تیبو کورتواست. دروازه بان بلژیکی لوس بلانکوس عصر چهارشنبه در دیداری عالی مقابل لیورپول به میدان رفت و عملکرد خوبی ارائه داد.

۴. جود بلینگهام

بهترین انگلیسی در میدان روز چهارشنبه در منچسترسیتی بازی نکرد، بلکه در بوروسیا دورتموند بازی کرد. جود بلینگهام تنها ۱۷ ساله بار دیگر تأثیر زیادی در خط هافبک آلمانی ها ایجاد کرد. در سال‌های آینده بدون شک بیشتر از او خواهیم شنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید