امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از دیدار با الوحده امارات حضور پیدا کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از مسابقه پرسپولیس و الوحده امارات در هفته نخست گروه E لیگ قهرمانان آسیا که بازی‌هایش به طور متمرکز در شهر گوا هند برگزار می‌شود گفت: جسارت و شهامتی که تیم گوا برای میزبانی داشت قابل تحسین است اما از مسئولان AFC انتظار بیشتری برای حفظ سلامتی بازیکنان و تمامی اعضای تیم‌ها داشتیم. رسیدن به انتظارات، سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: می‌خواستیم قبل از بازی با الوحده دو جلسه تمرینی داشته باشیم اما تنها یک بار تمرین کردیم. با این حال شرایط تیم خیلی خوب است و بازیکنان نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند. برای شادی دل هواداران انگیزه زیادی داریم. روزهای سختی در انتظار ما است و باید این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

گل‌محمدی درباره عملکرد تیمش ادامه داد: انگیزه خوبی برای موفقیت داریم که منشا آن انرژی‌ای است که هواداران می‌دهند. تیم پر هواداری هستیم که ۴۰ الی ۵۰ میلیون هوادار دارد. همین باعث انرژی ما می‌شود.

وی تاکید کرد: نسلی از بازیکنان جنگنده و فوق العاده در پرسپولیس حضور دارند. فکر می‌کنم شرایط برای رسیدن به سومین فینال لیگ قهرمانان آسیا مهیا است و بازیکنان انگیزه زیادی برای رسیدن به آن دارند. با عبور از سختی‌ها و با روحیه خوب می‌توانیم سومین فینال را هم تجربه کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید