امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خداداد عزیزی

خداداد عزیزی گفت: اصلا شکل رای دادن در انتخابات فدراسیون فوتبال غلط است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، خداداد عزیزی یکی از کسانی بود که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال انتقادات شدید علیه احسان حاج صفی مطرح.

او در اختتامیه فیلم های ورزیشی که دیروز برگزار شد دوباره درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «در انتخابات فدراسیون همه چیز از قبل مشخص بود.

من اسم نمی‌برم، اما برای اهالی فوتبال یا همان فوتبالی‌ها متأسفم. وقتی فوتبالی‌ها به غیر فوتبالی‌ها رای می‌دهند، دیگر از غیر فوتبالی‌ها چه انتظاری می‌توان داشت؟

فکر می‌کنم این آدم‌ها به خاطر موقعیت خودشان رای می‌دهند، نه به خاطر فوتبال ایران؛ شاید اگر به فلان نامزد رای ندهند، بازوبند کاپیتانی را از آن‌ها بگیرند و موقعیت شان به خطر بیفتد. به هر حال چنین آدم‌هایی نگران موقعیت شان بودند و به اعتقاد من آدم‌های کوچکی هستند»

خداداد عزیزی ادامه داد: اصلا شکل رای دادن در فدراسیون فوتبال غلط است. آقایان طوری چیدند و اساسنامه ای را تدوین کردند که غیرفوتبالی ها رای بدهند. وقتی غیرفوتبالی رای می دهد، رای به علی کریمی نمی دهد. به کسی رای می دهد که منافعش را تامین می کند. باید اهالی فوتبال رای بدهند. روسای هیات های فوتبال چه چیزی از فوتبال می فهمند که حق رای دارند؟

رییس هیات فوتبال با رابطه نشسته آنجا و با رابطه هم رای می دهد. آن ها نگران منافع خودشان هستند و پس فردا هم به خانه شان برمی گردند. اینکه ما از غیرفوتبالی ها گلایه کنیم، غلط است. خود فوتبالی ها به علی کریمی رای ندادند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید