امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

فرصت طلایی برای ۴ داور بین‌المللی تکواندو خوزستان اسماعیل اسفندیاری - داور بین‌المللی تکواندو

 با قطعی شدن حضور چهار داور بین‌المللی خوزستان در سمینار دانش افزایی تکواندو که در کره جنوبی برگزار می‌شود، این داوران فرصت طلایی برای ارتقای درجه داوری خود به دست آورده‌اند.

این سمینار بین المللی فروردین ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین در کره جنوبی برگزار می شود  که اسماعیل اسفندیاری، داریوش یحیی، علیرضا داوودی‌پور و حسین اسدی، نمایندگان خوزستان در این دوره هستند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، سمینار بین‌المللی برای ارتقای داوران ملی به بین‌المللی در نظر گرفته شده است، اما این دوره دانش افزایی مربوط به داورانی است که پیش از این درجه بین‌المللی را اخذ کرده اند و فدراسیون جهانی این دوره‌ها را برای هماهنگی بیشتر و تسلط داوران با آخرین تغییرات قوانین برگزار می‌کند. البته این دوره یک فرصت طلایی برای داوران بین المللی استان است تا بتوانند با شرکت در آن و کسب امتیازات لازم، راه را برای ارتقای درجه داوری خود هموار سازند.

قوانین مسابقه و تفسیر آن، قواعد پاراتکواندو، چارچوب و آداب داوری و حمایت از ورزشکاران، موارد بازبینی ویدئویی، موارد پزشکی و اضطراری، مدیریت مبارزات و بررسی ویدئوهایی از مسابقات، سرفصل‌های این دوره است.

در پایان نیز از شرکت کنندگان آزمون کتبی به زبان انگلیسی گرفته خواهد شد و امتیازی به داوران اعطا می‌شود که در ارتقای درجه آن‌ها تاثیرگذار است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید