امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نکونام – مجیدی؛ جذاب‌ترین تقابل هفته هفدهم

 تیم های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی رقیبان قرار می گیرند و در حساس ترین بازی ها نیز نفت در آبادان میزبان پرسپولیس است و فولاد در تهران با استقلال دیدار می کند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور (شنبه) برگزار می شود که در حساس ترین رقابت های این هفته شاگردان پورموسوی در آبادان پذیرای پرسپولیس هستند، فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف استقلال می رود و نفت مسجدسلیمان رو در روی سایپا قرار می گیرد.

سایپا - نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، نفت مسجدسلیمان در اولین سرمربیگری داریوش یزدی، هفته قبل توانست با یک امتیاز از بازی با تراکتور خارج شود. دیداری که اگر نفتی ها در وقت های اضافه کم نمی آوردند، با سه امتیاز شیرین خود را برای بازی این هفته مقابل سایپا آماده می کردند. نفت که به نظر می رسد با یزدی هم می خواهد راه موفقی که از لیگ نوزدهم تاکنون در پیش گرفته را ادامه دهد، برای اثبات این مهم با سرمربی جدید خود فردا باید بتواند از بازی با سایپا برنده از زمین بیرون بیاید.

سایپا نیز هیچ وقت حریف آسانی برای رقبای خود نبوده، همان طور که نفت علی رغم مشکلات مالی و امکاناتی همیشه یقه تیم های بزرگ را گرفته است و تیم آسانی نیست. دیدار سایپا و نفت برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد؛ نفت با پیروزی در این بازی در صورت لغزش پیکان و گل گهر می تواند از رده یازدهم به رده نهم صعود کند و سایپا هم با شکست نفت مسجدسلیمان و لغزش شهر خودرو می تواند جایگزین نفت در رده یازدهم شود.

نفت از ساعت ۱۵ فردا (شنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف سایپا می رود.

نفت آبادان – پرسپولیس

به گزارش ایسنا، یکی از مهمترین بازی های هفته هفدهم در خوزستان و شهر آبادان برگزار می شود. جایی که نفتی ها باید رو در روی پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر و صدرنشین فعلی لیگ بیستم بروند. بازی که پورموسوی و گل محمدی روی سه امتیاز آن حساب ویژه باز کرده اند. پرسپولیس می خواهد ببرد تا فاصله اش را با دیگر مدعیان بیشتر کند، نفت هم سه امتیاز را می خواهد تا مجددا به جمع مدعیان برگردد.

نفت که در لیگ بیستم تنها یک بار طعم شکست خانگی را چشیده است، در ورزشگاه خود همیشه روز سختی را برای حریفان رقم زده است. شاگردان پوموسوی که نمی خواهند برای دومین بار شکست در خانه را تجربه کنند و از طرفی به دنبال شکست مقابل پرسپولیس در نیم فصل اول هستند، مطمئنا علی رغم مشکلات مالی که طی روز های اخیر به اوج خود رسیده است، در بازی با پرسپولیس با انگیزه و هدفی دو چندان پا به مستطیل سبز می گذارند. پرسپولیس نیز که چندین هفته بدون شکست را تجربه کرده است، برای تداوم امتیازگیری و صدرنشینی، مطمئنا روز سختی را برای آبادانی ها رقم می زند. این بازی می تواند یکی از دیدارهای دیدنی و تماشاگر پسند هفته هفدهم باشد.

نفت از ساعت ۱۵ فردا (شنبه) در آبادان پذیرای پرسپولیس است.

استقلال – فولاد

به گزارش ایسنا، فولاد با برد مقابل ذوب آهن به بازی حساس مقابل استقلال رسیده است. دیداری که شماره هفتِ محبوب استقلالی ها پس از استعفای فکری از هدایت این تیم، برای سومین بار روی نیمکت آبی ها نشسته است. این دیدار شاید بیشتر از این که برای بازیکنان دو تیم اهمیت داشته باشد، برای نکونام و مجیدی، دو همبازی سابق در استقلال اهمیت دو چندان داشته باشد و هر کدام از این مربیان می خواهد با برد در این دیدار توانایی و کاربلدی خود را به رخ دیگری بکشد.

فولاد در نیم فصل اول در زمان حضور فکری روی نیمکت استقلال، در آن بازی جنجالی این تیم را شکست داد و مطمئنا برای شکست دوباره این تیم پایتخت نشین عزم خود را جذب کرده اما استقلال هم که با مجیدی به دنبال جبران نتایج از دست رفته است، می خواهد به سه امتیاز برسد تا از نظر امتیازی به شرایط بهتری دست پیدا کند. برد در این دیدار شاگردان نکونام را جایگزین تیم مجیدی در رده سوم خواهد کرد اما استقلالی ها با کسب سه امتیاز، صعودی در جدول نخواهند داشت.

تقابل دوباره نکونام و مجیدی، مَرد اول دو تیم فولاد و استقلال که یادآور خاطرات حضور آن ها در استقلال برای هواداران این تیم آبی پوش است، از جذاب ترین و دیدنی ترین بازی های هفته هفدهم است و باید دید کدام از این همبازی های سابق می تواند مچ دیگری را بخواباند.

فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می رود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید