امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رکورددار روپایی کشور: قید روپایی زدن را زدم

رکورددار خوزستانی روپایی کشور می‌گوید دیگر قید روپایی زدن را زده است.

به گزارش حبیب خبر، "سجاد مطوری" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: روپایی زدن و انجام حرکات نمایشی با توپ، یک رشته جذاب و دوست داشتنی برای عموم مردم است و من نیز به صورت اتفاقی از سال ۹۵ فعالیت در این رشته را شروع کردم. در ابتدا  تنها چهار عدد روپایی می‌توانستم بزنم اما باتوجه به علاقه بسیار به این رشته هر روز صبح و عصر در زمین‌های خاکی کوت عبدالله تمرین می‌کردم. بعد از یک سال تمرین و تلاش مداوم توانستم اولین رکوردم را در دهه فجر سال ۹۶ به مسافت ۴ کیلومتر روپایی متوالی از گلزار شهدای بهشت آباد اهواز تا مسجد آیت الله موسوی جزایری به ثبت برسانم. از آن روز به بعد نیز فعالیتم به صورت حرفه‌ای آغاز شد و آرزوها و اهداف بزرگی برای ثبت رکوردهای بیشتر در کشور داشتم.

وی بیان کرد: در ادامه نیز توانستم در ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، رکورد ۱۰ ساعت روپایی متوالی را به ثبت برسانم و این رکورد را در همان سال و به مناسبت نیمه شعبان از حرم حضرت معصومه (ع) تا مسجد مقدس جمکران مجددا داشتم. بعد نیز تصمیم به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی را گرفتم اما به دلایلی از جمله حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی موفق به انجام این مهم نشده‌ام.

این ورزشکار با بیان اینکه در تمام این سال‌ها تلاش کردم تا جوانان علاقه‌مند به فوتبال و حرکات نمایشی را آموزش دهم، عنوان کرد: با وجود ۲۴ سال سن دارای مدرک مربیگری فوتبال C آسیا هستم و سابقه مربیگری در باشگاه‌ها و مدارس فوتبال اهواز را نیز دارم و تمام وقت و زندگی‌ام را صرف فعالیت ورزشی و آموزش به استعدادهای فوتبالی در زمین‌های خاکی شهرستان‌های کارون و اهواز کردم اما واقعا از خود من در بخش حرکات نمایشی با توپ حمایت نشد و دیگر قید روپایی زدن را زدم. انتظار حمایت داشتم و حتی از نمایندگان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نیز کمک خواستم ولی فعلا کمکی نشده است. من چهار سال است که دنبال کار هستم و بیکارم و کسی به یک رکورددار روپایی توجه نمی‌کند. متاسفانه مسوولان استان به این رشته توجه نداشته‌اند و از شخص من نیز هیچ حمایتی در این مسیر نشد.

وی با انتقاد از نبود امکانات ورزشی کافی و لازم در شهرستان کارون، گفت: شهرستان کارون به تمام باشگاه‌های کشور و استان، فوتبالیست صادر کرده و دارای استعدادهای زیادی است اما از داشتن یک زمین چمن فوتبال محروم است. خود من برای تمرین باید از کارون به اهواز بروم و زمین اجاره کنم. امیدوارم مسئولان به ورزش کارون و استعدادهای ورزشی آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید