امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کار برخی باشگاه ها در مذاکره با بازیکنان ما حرفه ای نیست

 

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخی باشگاه ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما مذاکره می کنند که این اصلا حرفه ای نیست.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرنگار مهر، داریوش یزدی عصر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، با ابراز همدردی با خانواده مرحوم قلی گله پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم برگشتم و می‌توانم در خدمت مردم خوب این شهر باشم.

وی با بیان اینکه بازی مقابل تیم تراکتور تبریز آسان نخواهد بود، افزود: امیدواریم در بازی اول شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم نفت مسجدسلیمان دیده شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از عملکرد برخی از باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرد و گفت: برخی از این باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست.

یزدی با بیان اینکه برای ترمیم مشکلات تیم باید نفراتی را اضافه کنیم، بیان کرد: مدیران باشگاه قول دادند که موضوع بسته بودن پنجره نقل و انتقالات را برطرف کنند و برای اینکه بتوانیم کیفیت بیشتری را از خود به نمایش بگذاریم، به حضور چند بازیکن جدید نیاز داریم.

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان تراکتور تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید