پورموسوی:صنعت‌نفت آبادان برای جذب بازیکن مشکل مالی دارد

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم صنعت‌نفت برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم دارد ولی برای جذب بازیکن با مشکل مالی مواجه است.

سیدسیروس پورموسوی شنبه به ایرنا گفت: ۱۸ بازیکن را با اولویت بندی برای جذب و تقویت تیم در نیم فصل دوم به باشگاه معرفی کردیم تا ۶ بازیکن را جذب شوند و باشگاه نیز با آنان وارد مذاکره شده است.

وی افزود: متاسفانه تیم صنعت‌نفت همانند فصل‌های گذشته برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم با مشکل مالی مواجه است و شاید نتوانیم بازیکنی را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم در پست‌های مختلف نیازمند تقویت است و باید در نیم فصل دوم بازیکن جذب کنیم تا روند نتایج مطلوب نیم فصل اول را ادامه دهیم.

پورموسوی گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت در نیم فصل اول با استفاده از بازیکنان جوان زیر ۲۰ سال که در تیم پایه‌های تیم رشد کردند توانست نتایج خوبی کسب کند و بدون شک این بازیکنان آینده فوتبال این شهر را رقم خواهند زد.

وی خواستار پرداخت معوقات بازیکنان شد و بیان کرد: خیلی از بازیکنان هنوز مطالبات زیادی از نیم فصل اول طلب دارند که امیدواریم برای پرداخت آنها چاره اندیشی شود تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در نیم فصل دوم ظاهر شوند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان افزود: قرار بود ۵۰ میلیارد ریال به باشگاه تزریق شود ولی تاکنون این رقم به حساب باشگاه واریز نشده است  این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان سه هفته پیش ۱۲۵ میلیارد ریال خود را برداشت کرده است.

پورموسوی اظهار داشت: چگونه است که نفت مسجد سلیمان بعنوان یک تیم نفتی بودجه خود را دریافت و مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کند ولی تیم صنعت‌نفت آبادان شامل این کمک هزینه نشده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز در خصوص شرایط این تیم به خبرنگار ایرنا گفت: باشگاه در نیم فصل اول ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کرده و خیلی از تیم‌ها هنوز پرداختی در این حد نداشتند.

علی فیروزی اظهار داشت: البته باشگاه با مشکل مالی مواجه است و امیدواریم ۵۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه واریز شود تا مابقی معوقات بازیکنان نیز پرداخت شود.

وی افزود: باشگاه مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر کادر فنی آغاز کرده و در روزهای آینده چند بازیکن برای حضور در نیم فصل دوم به جمع تیم اضافه خواهند شد تا بدون مشکل به مصاف حریفان برویم.

فیروزی در خصوص شکایت سوشا مکانی بازیکن فصل‌های پیش تیم صنعت‌نفت گفت: این بازیکن ۲ میلیارد ریال از باشگاه طلب دارد و نگرانی برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه وجود ندارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز دوشنبه هفته جاری و از هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان تیم پیکان تهران است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید