امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 

 تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور سه امتیاز بازی برابر حریفش را کسب کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم ملی حفاری روز جمعه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان تیم هیات فوتبال رودان بود که به دلیل حاضر نشدن این تیم، سه امتیاز بازی به تیم ملی حفاری تعلق گرفت.

تیم هیات فوتبال رودان که از روز قبل اعلام کرده بود به دلیل شیوع کرونا در اهواز، برابر ملی حفاری صف آرایی نمی کند امروز جمعه در برابر شاگردان مینا بارانی حاضر نشد و طبق قانون سه امتیاز این دیدار به اندوخته امتیازات تیم ملی حفاری اضافه شد.

این موضوع اعتراض مسئولان تیم ملی حفاری را به همراه داشت چرا که آنها می توانستند در این دیدار تفاضل گل خود را نسبت به رقیبان بیشتر کنند.

منیژه زیبا سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: انتظار داریم که سازمان لیگ برنامه بازی ها را به طور جدی دنبال و با تیم هایی که در روز مسابقه حاضر نمی شوند، برخورد کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسابقات فوتبال و فوتسال آقایان کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز برگزار می شود و هیچ مشکلی وجود ندارد لذا تیم حریف نباید این موضوع را بهانه می‌کرد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: متاسفانه ما هر سال شاهد لغو مسابقات به دلیل حاضر نشدن تیم های میهمان در اهواز هستیم در حالی که همان تیم ها مقابل حریفان ما حاضر شده و با تعداد گل خورده بالا، بازنده میدان می شوند؛ به هر حال تفاضل گل برای ما که برای قهرمانی می جنگیم، بسیار مهم است.

تیم ملی حفاری که فصل گذشته عنوان سوم رقابت ها را به خود اختصاص داد در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در این هفته، مقابل خراسان رضوی سه بر یک به برتری رسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید