افزایش محرومان منتقد به کشتی خوزستان:

حال کشتی خوزستان خوب نیست/ زهر چشم از منتقدان!

افزایش محرومان منتقد به کشتی خوزستان

 

یک مربی کشتی خوزستان با بیان اینکه سرپرست هیات استان به خاطر انتقاد از وضعیت موجود در کشتی استان علی الحساب تا اطلاع ثانوی مرا از فعالیت در کشتی و اماکن کشتی محروم کرد، گفت: سرپرست هیات در واقع می خواهد از کسانی که انتقاد می کنند، زهر چشم بگیرد.

به گزارش حبیب خبر، "محمد نیکونهادحسینی" در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: حال کشتی خوزستان خوب نیست و سرپرست هیات کشتی استان نیز بنا را بر بی‌احترامی به بزرگان و پیشکسوتان کشتی گذاشته است و به صورتی رفتار می کند که دیگر کسی حرفی نزند زیرا هر کسی در مورد کشتی خوزستان حرف بزند یا انتقاد داشته باشد، او را از فعالیت محروم می کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز مدت سرپرستی آقای صاحب در هیات کشتی خوزستان به پایان رسیده و اجازه نامه زدن برای محروم کردن افراد مختلف از فعالیت در کشتی را ندارد ولی او این کار را همچنان انجام می دهد. مدتی پیش نیز من در فضایی نسبت به مهندسی کردن انتخابات پیش روی هیات کشتی خوزستان، بی احترامی به پیشکسوتان و نادیده گرفتن آن ها صحبت هایی داشتم که آقای صاحب بدون این که صحبتی با من داشته باشد و حرف های من را بشنود، من را کمیته انضباطی کرد و حتی به محل کارم در یک شرکت خصوصی و اداره ورزش و جوانان اهواز نامه فرستاده است که آقای حسینی از فعالیت در سالن های کشتی محروم است. سرپرست هیات زندگی و کارم را تحت الشعاع قرار داده است. او در واقع می خواهد از کسانی که انتقاد می کنند، زهر چشم بگیرد.

مربی سابق تیم ملی نوجوانان افزود: سرپرست هیات فکر کرده است من نیز مثل خیلی ها که به واسطه کشتی در شرکت ها و ادارات مشغول به کار می شوند، در شرکتی که فعالیت دارم، شاغل شده ام. در حالی که به این صورت نیست. من مطمئن هستم که آقای صاحب، با انجام این کار درصدد ساکت کردن منتقدان و جلو بردن اهداف خود است. از فدراسیون می خواهم به این موضوع رسیدگی کند و جلوی بی احترامی به پیشکسوتان گرفته شود. تمام زندگی من با ورزش گره خورده است و آیا من به عنوان عضوی از این خانواده حق انتقاد و صحبت در مورد هیات کشتی را ندارم؟

وی عنوان کرد: سرپرست هیات، پیش از من نیز آقای کاکاحاجی و یک مربی دیگر استان را به خاطر انتقاد از کشتی خوزستان محروم کرده بود و من هم علی الحساب تا اطلاع ثانوی از فعالیت در کشتی و سالن های کشتی محروم هستم. آقای صاحب، روزی که سرپرست شد، عنوان کرد: فردی را در هیات جا به جا نمی کنم و دو سه ماه در این سمت هستم تا فرد شایسته ای به عنوان رییس هیات انتخاب شود اما متاسفانه در عمل چیز دیگری از او دیده ایم و در حال حمایت از یک کاندیدا است که این کار آقای صاحب ایراد دارد زیرا او باید بی طرف باشد و وظیفه اش فقط برگزاری انتخابات سالم است.

حسینی بیان کرد: در خواست من ورود فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به این قضایا است زیرا اهالی کشتی از وضعیت موجود ناراضی هستند. توقع دارم فدراسیون به حل مشکلات کشتی خوزستان ورود کند و به وضعیت موجود سر و سامان ببخشد.

قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا گفت: متاسفانه هیچ حمایتی از اهالی کشتی خوزستان انجام نمی شود و بی احترامی به پیشکسوتان به اوج خود رسیده است و کم کم صدای همه به خاطر وضعیت موجود درآمده و گله مند هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید