"آبادانی‌ها" سلاطین کامبک در نیم‌فصل نخست/ وضعیت بد استقلال بعد از دریافت گل

"آبادانی‌ها" سلاطین کامبک در نیم‌فصل نخست/ وضعیت بد استقلال بعد از دریافت گل

صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل نخست از رقبای خود، توانسته دو پیروزی و سه تساوی به دست آورد و از این حیث خطرناک‌ترین تیم لیگ برتر است اما وضعیت استقلال در این زمینه به هیچ وجه خوب نیست.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، نیم‌فصل نخست لیگ برتر ایران با صدرنشینی پرسپولیس و حضور تیم‌های سپاهان، استقلال، فولاد و صنعت نفت در رده‌های دوم تا پنجم جدول رده‌بندی به پایان رسید. در این بین نتایج درخشان صنعت نفت بیش از هر تیم دیگری مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر را شوکه کرده است.

نگاهی به عملکرد صنعت نفت در نیم‌فصل نخست حاکی از بازگشت‌های این تیم به بازی بعد از دریافت گل نخست است. طلایی‌ پوشان آبادان در پنج بازی با وجود دریافت گل نخست، توانستند دو بار پیروز شوند و سه بار هم تساوی را رقم بزنند و از این حیث خطرناک ترین تیم لیگ به شمار می‌روند. آن‌ها ۹ امتیاز از ۲۳ امتیاز خود را در این شرایط کسب کرده‌اند.

دومین تیم لیگ در بازگشت به مسابقه هم شاگردان جواد نکونام هستند که با وجود دریافت گل نخست، همواره امید زیادی برای غلبه بر رقیب خود داشتند و یک پیروزی و سه تساوی را بعد از دریافت گل اول بازی به دست آورده‌اند.

آلومینیوم اراک در نیم‌فصل نخست با رسول خطیبی عملکرد خوبی داشت و در رتبه ششم جدول قرار دارد. آن‌ها سومین تیم موفق لیگ در بازگشت به مسابقه بعد از دریافت اولین گل محسوب می‌شوند. در رده‌های بعدی تیم های سپاهان، شهرخودرو، تراکتور و مس رفسنجان دیده می‌شوند.

اما یکی از ضعیف ترین واکنش ها به دریافت گل نخست بازی را شاگردان محمود فکری‌ داشته‌اند. آبی‌ها فقط دو بار توانستند بعد از دریافت گل نخست، شکست نخورند یا مساوی نکنند. آن ها در نتیجه در نیم‌فصل نخست فقط دو امتیاز را به دست آورده‌اند. اگر چه پرسپولیس هم عملکردی مشابه استقلال دارد اما شاگردان گل‌محمدی در نیم‌فصل نخست کمتر از رقبای خود عقب افتاده‌اند.

در فصل جاری فقط نفت مسجدسلیمان نتوانسته هیچ امتیازی را بعد از دریافت گل نخست دریافت کند و ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید