امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

لوگو استقلال

این بخش از صحبت های آذری جهرمی در رابطه با اینکه خلیل زاده پیش از انتشار آن پست در اینستاگرامش به نوعی از او اجازه گرفته است، با واکنش شدید هواداران استقلال و کانال های تلگرامی مواجه شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، بعد از کری خوانی وزیر ارتباطات برای استقلالی‌ها این موضوع واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. اما امروز  آذری جهرمی طی  یک گفت و گوی رادیویی به این موضوع اشاره کرد که او به عنوان یک شهروند حق طرفداری از تیم محبوب خود را دارد. جهرمی به تماس خلیل زاده با خودش اشاره کرد که از وزیر اجازه گرفته بود در پاسخ به کری او پستی را منتشر کند. اما همین اظهارات وزیر جوان بیشتر باعث عصبانیت هواداران استقلال شد.

صبح امروز نیز آذری جهرمی در گفت و گو با برنامه آفساید شبکه رادیویی جوان درباره اینکه آیا از هواداران استقلال عذرخواهی می کند، گفته بود: چرا باید عذرخواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر  آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد.

این بخش از صحبت های آذری جهرمی در رابطه با اینکه خلیل زاده پیش از انتشار آن پست در اینستاگرامش به نوعی از او اجازه گرفته است، با واکنش شدید هواداران استقلال و کانال های تلگرامی مواجه شد. استقلالی ها از اینکه چرا خلیل زاده بابت انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از وزیر اجازه گرفته است، به شدت عصبانی بودند.

حالا و پس از گذشت ساعاتی، باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، کسب اجازه خلیل زاده از وزیر ارتباطات بابت انتشار آن پست را تکذیب کرد. خلیل زاده در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفت: من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری جهرمی به واسطه ناراحت کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید