امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک مغلوب شد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، برابر حریف خود آلومینیوم اراک مغلوب شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک آلومینیوم به پایان رسید.

سیدمهدی حسینی در دقیقه ۴۳ و ۴۹ برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد. همچنین ساسان حسینی در دقیقه ۷۳ یکی از گل های خورده نفت مسجدسلیمان را جبران کرد.

در این دیدار محمدمهدی محبی و مصطفی احمدی از نفت مسجدسلیمان و جابر انصاری و محمد ایران‌پوریان از آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده جواد رحیم زاده بود که حامد صفایی و سعید زیبا او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور(۷۲- عباس بوعذار)، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری(۸۵- عباس عسکری)، محمد بلبلی(۷۲- مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی و محمدمهدی محبی(۸۵- مهدی نیایش‌پور) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، محمد ایران‌پوریان، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده(۹۰- میثم مجیدی)، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی(۹۰- سید مهدی قریشی)، امید سینگ(۶۴- حامد پاکدل) و نیما درودی(۶۸- جابر انصاری) ترکیب آلومینیوم را تشکیل دادند.

تیم‌های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان هم اکنون به ترتیب با کسب ۲۲ و ۱۸ امتیاز در مکان‌های پنجم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید