امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

رفتار بومرنگی پرسپولیس و لژیونرهایش!

بازیکنان زیادی در این سال‌ها به عنوان لژیونر پرسپولیس را ترک کردند و با ناکامی در تیم‌های جدید خود، مجددا پیراهن قرمز پرسپولیس را به تن کردند. آخرین نمونه مهدی ترابی است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، مهدی ترابی روز گذشته مجددا به پرسپولیس پیوست تا خاطره نه چندان قدیمی و خوب جدایی از سرخپوشان را به فراموشی بسپارد و علاوه بر کمک به تیم جدیدش، روزهای بهتری را در هم در سال ۲۰۲۱ برای خود رقم بزند. ترابی وقتی از پرسپولیس رفت که سوپراستار تیم بود ولی در العربی به واسطه مصدومیت‌ها و بدشانسی‌های متعدد فرصت عرض اندام پیدا نکرد.

حالا او به زمره بازیکنانی پیوسته که در اوج از پرسپولیس رفتند اما در مقصد جدیدشان ناکام بودند و مجددا به پرسپولیس بازگشتند؛ بازیکنانی مانند وحید امیری، سروش رفیعی، رامین رضاییان و... که یک فصل تا چند بازی را در تیم های جدید خود حضور داشتند.

بازگشت این بازیکنان به پرسپولیس نتایج و تبعات مختلفی را به دنبال داشته است؛ یکی مانند وحید امیری مجددا تبدیل به بازیکن کلیدی تیمش می‌شود و پیراهن تیم ملی را هم حفظ می‌کند و یکی هم مانند رامین رضاییان ناکام می‌ماند و در نهایت راه جدایی را در پیش می‌گیرد. در این بین بازیکنان مانند سروش رفیعی هم با وجود بازگشت به ترکیب سرخپوشان، نشانی از بازیکن سابق نداشتند و با اعلام بی‌نیازی کادرفنی مواجه شدند.

حال مهدی ترابی در ابتدای راهی است که قبل از او بازیکنان دیگر رفته‌اند اما ترابی خوش شانس است که در زمان مناسبی به پرسپولیس بازگشت و تیم شدیدا به قدرت تهاجمی او نیاز دارد و در صورتی که بتواند نیازهای تیم را اجابت کند، قطعا هواداران پرسپولیس نحوه جدایی او از تیم‌شان را فراموش خواهند کرد اما در غیر این صورت، او مقابل هواداران تیمش قرار خواهد گرفت.

البته ترابی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش در العربی عملکرد بهتری را نسبت به ابتدای فصل به نمایش گذاشته بود اما ترابی تنها بازیکنی نیست که قربانی عجله و قضاوت زودهنگام مدیران تیم‌های عربی می‌شود. در هر حال این موضوع نوید بازی‌های خوب از سوی ترابی در پرسپولیس را می‌دهد.

رفتار بومرنگی بازیکنان لژیونر شده حامل پیام روشنی برای بازیکنان این تیم است؛ بازیکنانی که در اوج از پرسپولیس می‌روند و در تیم‌های جدیدشان آنطور که باید و شاید دیده نمی‌شوند. از طرفی نحوه جدایی بازیکنان از پرسپولیس تضمینی برای بازگشت مجدد آن‌ها به سرخپوشان پایتخت است که چند سالی است به عنوان بهترین تیم ایران و از بهترین تیم‌های آسیا شناخته شده است.

در نتیجه بازیکنان این تیم ریشه دار و قدرتمند از این پس در هنگام جدایی از تیمشان مراقب جلب رضایت هواداران و کادرفنی خواهد بود تا در هنگام بازگشت به علت دلخوری باقی مانده از زمان جدایی، با بی‌مهری هواداران پرتعداد تیم مواجه نشوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید