امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

بدون ستاره هم می‌توان درخشید

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا این‌جای لیگ بیستم به گونه ای ظاهر شده و خود را نشان داده و نتیجه گرفته که دل تمام تیم ها را در مصاف با خود به لرزه انداخته است!

نفت مسجدسلیمان یکی دیگر از تیم‌های نفتی خوزستان است که با مشکلات مالی و ساختاری بسیار کار خود را در لیگ بیستم با هدایت مجتبی حسینی و تیمی جوان آغاز کرد. شاید در ابتدای فصل باتوجه به این‌که نفتی‌ها بازیکن ستاره و سرشناس در ترکیب خود نداشتند، کمتر کسی نتایج خوب فعلی را برای این تیم متصور بود اما نفت که از لیگ نوزدهم استارت موفقیت را زده بود، در لیگ بیستم نیز نشان داده که به ‌رغم کمبودهای زیاد می‌تواند در فوتبال ایران بدرخشد. همان کاری که استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم با جوانان بی‌نام و نشان خود انجام داد و انتهای مسیر آن ایستادن بر بام لیگ حرفه‌ای ایران بود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، جوانان جویای نام نفت مسجدسلیمان امسال در مصاف با تیم‌های مدعی و بزرگ لیگ همچون استقلال و پرسپولیس به تساوی رسیده‌اند و تیم‌های با امکانات و پرمهره‌ای چون فولاد و سپاهان را شکست داده‌اند و شهر خودرو، تیمی که این روزها روی نوار موفقیت است از پیش‌رو برداشته‌اند؛ این‌ها یعنی بازیکنان نفت در بازی‌های بزرگ خودشان را به خوبی ثابت کرده‌اند و اگرچه نامِ ستاره در فوتبال ایران را به یدک نمی‌کشند اما هر کدام این روزها برای نفت یک ستاره هستند و به خوبی می‌درخشند.

نفت در ابتدای راه خود در لیگ بیستم، با تغییرات کلی در هیات‌ مدیره و مدیریت باشگاه نیز مواجه شد اما این تیم که در سال‌های اخیر در پی مشکلات فراوان مالی، امکاناتی و ساختاری، سرد و گرم چشیده روزگار شده است، نه تنها این مهم تاثیر چندانی در روند نتیجه‌گیری‌اش نداشت، بلکه تیمی منسجم‌تر از قبل شده و هدفش تسلیم نشدن برابر تمامی رقبا از جمله رقبای متمول و پرمهره است. حالا نفت به تیمی تبدیل شده که هیچ کسی نمی‌تواند مقابل آن، خود را از پیش برنده بداند و تیم‌ها در مصاف با این تیم با واهمه و ترس از نباختن بازی می‌کنند.

نفت مسجدسلیمان اکنون با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است. البته این تیم با تیم‌های با امکانات فراوان و متمولِ فولاد و تراکتور که در رده‌های چهارم و پنجم جدول هستند، تنها دو امتیاز فاصله دارد و این نشان از کار بزرگ این تیم تا این‌جای لیگ است. نفت شاید امسال مدعی کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی به نظر نیاید اما اگر مسئولان در ادامه مسیر لیگ برتر به این تیم کمک کنند تا روزهای کمتری را با دغدغه سپری کنند، چه بسا بتواند روزهای سخت‌تری را برای تیم‌های مدعی رقم بزند و شاید هم در مسیر مدعی بودن قرار بگیرد، همان مسیری که استقلال خوزستان هم با هدایت درست و کمک به موقع در آن قرار گرفت و افتخارش در نهایت برای مسئولان خوزستانی ماند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید