امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

واکنش وحید امیری

گل اول پرسپولیس در بازی امروز شنبه ۱۱ بهمن با ماشین‌سازی بدون شک برای هواداران و بازیکنان این تیم در یاد و خاطره‌ها ماندگار شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس در دیدار با ماشین‌سازی تا قبل از دقیقه ۲۵ بازی موقعیتی برای گل نداشت، اما درست در این دقیقه از بازی اتفاقی افتاد که شاید فقط در ورزش فوتبال شاهد چنین صحنه‌های دراماتیک باشیم، پرسپولیس درست در دقیقه ۲۵ به گل رسید، عددی که برای هواداران و تمام پرسپولیسی‌ها معنای خاصی داشت، شماره مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم پرسپولیس و یکی از چهره‌های محبوب این تیم که درست ۲ روز قبل از این بازی آسمانی شده بود. 

وحید امیری زننده این گل درباره گلزنی‌اش در دقیقه ۲۵ و تداعی‌کننده یاد مهرداد میناوند واکنش نشان داد، گفت: از دست دادن مهرداد میناوند داغ بزرگی بود و من هم پدربزرگم فوت کرده بود و داغدار بودم. دعای خیر میناوند و خوبی‌هایی که در حق باشگاه پرسپولیس کرده بود باعث شد که گل اول پرسپولیس در دقیقه ۲۵ زده شود و مشخص شود که میناوند چقدر برای باشگاه پرسپولیس عزیز و ماندگار بوده است و امیدوارم در ادامه راه با موفقیت پرسپولیس همراه باشد زیرا آن آرزوی میناوند بوده است.

این دیدار در چارچوب لیگ برتر برگزار شد و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک از سد ماشین سازی عبور کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید