امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
تقابل تماشایی نفت – فکری / تلاش نفت آبادان برای پس گرفتن صدر

 نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (دهم بهمن ماه) آغاز می شود که در روز نخست آن، نفت مسجدسلیمان در خانه با استقلال تهران دیدار می کند، نفت آبادان در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می رود و فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای پیکان است.

نفت مسجدسلیمان – استقلال

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، نفتی ها که از فصل گذشته تا کنون راه موفقی را در پیش گرفته اند، در لیگ بیستم نیز تیمی کمتر از پدیده لیگ نبوده اند. تیمی که با بازیکنان جوان و مشکلات مالی بسیار خود را برای حضور در رقابت ها آماده کرد و اگرچه همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند اما در نتیجه گیری بسیار موفق بوده و نمایش خوبی مقابل تیم های بزرگ و پرمهره لیگ داشته است. این تیم چند هفته پیش نیز در دیداری پرگل سپاهان را که اکنون در رده دوم جدول قرار دارد، از پیش رو برداشت و نشان داد که مقابل تیم های پرمهره لیگ، به هیچ عنوان دست و پا بسته نیست.

نفتی ها امروز میزبان فکری سرمربی سابق خود هستند. سرمربی که با استقلال تا این جای کار در نتیجه گیری موفق بوده و تیمش در صدر جدول قرار دارد. البته فکری می داند که مقابل تیم با انگیزه نفت کار آسانی ندارد و حتی این دیدار می تواند مانع سختی برای فکری و شاگردانش باشد. استقلال در این دیدار می خواهد سه امتیاز را بگیرد تا در صدر جدول خیالش راحت تر شود و نفت رده ششمی نیز به دنبال برد بازی است تا در صورت لغزش تیم های فولاد و تراکتور، در جدول صعود داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در دیداری خانگی رو در روی استقلال تهران قرار می گیرد.

مس رفسنجان –نفت آبادان

به گزارش ایسنا، شاگردان پورموسوی با شکست مقابل سپاهان به بازی با مس رفسنجان رسیده اند. دیداری که نفت برای این که همچنان در بالای جدول بماند و حتی در صورت لغزش تیم های استقلال و سپاهان بتواند از رده سوم خود را به صدر جدول هم برساند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آبادانی ها این فصل یک فصل متفاوت از تمام سال های حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند و تا این جای کار نیز بدون فراز و نشیب پیش آمده اند و برای ادامه این روند به دنبال برد مقابل مس رفسنجان هستند.

مس رفسنجان نیز که در حال حاضر ۱۵ امتیازی و در رده دوازدهم جدول قرار دارد، در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق عمل کرده است و فاصله چندانی با تیم های با سابقه لیگ برتر در جدول ندارد. این تیم نیز که هفته قبل، پیکان را در دیداری پرگل شکست داده، حریف سختی برای آبادانی ها است.

تیم نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه) در دیداری خارج از خانه با مس رفسنجان دیدار می کند.

فولاد – پیکان

به گزارش ایسنا، فولاد که در هفته های اخیر با فراز و نشیب عمل کرده بود با برد هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک توانست تا رده پنجم جدول صعود کند. رده ای که حالا شاگردان نکونام در اندیشه تغییر آن و صعود به رده های بالاتر هستند. فولاد برای این که به این هدف خود دست پیدا کند باید در دیداری سخت از سد پیکانِ تارتار بگذرد تا در صورت لغزش تیم های نفت آبادان و تراکتور بتواند به رده سوم برسد.

در آن سوی میدان نیز پیکانی قرار دارد که در فاصله ۲ امتیازی با فولاد قرار دارد و درصدد است که با شکست فولاد، جایگزین این تیم در رده پنجم شود. این دیدار برای هیچ یک از دو تیم آسان نخواهد بود و فولاد و پیکان، تیم هایی هستند که تمرکز زیادی روی خط دفاع خود دارند و سخت گل می خورند. این نیز نشان می دهد که در بازی فردا، دو تیم نیز کمتر موقعیتی برای گلزنی به هم می دهند و شاید اتقاقات، نتیجه را به سود یکی از تیم ها تغییر دهد.

فولاد از ساعت ۱۷:۱۰ فردا (شنبه) در خانه از پیکان پذیرایی می کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید