لیگ یک فوتبال؛ سرمربی استقلال ملاثانی: اشتباهات داور نبود، برنده بودیم

 
سرمربی استقلال ملاثانی: اشتباهات داور نبود، برنده بودیم

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با ابراز تاسف بابت داوری امروز تیمش مقابل بادران تهران، گفت: داور روی چه حسابی آن صحنه را پنالتی اعلام کرد، در حالی که خیلی واضح بود که پنالتی نیست.

ابراهیم اشکش پس از تساوی تیمش مقابل بادران تهران در هفته یازدهم لیگ یک فوتبال کشور، اظهارکرد: بسیار خوشحال هستم که با کمک جوانان لایق و مستعد تیمم یک قالب بسیار خوب برای استقلال ملاثانی ساخته ایم که توانستیم مقابل تیمی مثل بادران که هزینه بسیاری داشته است، بازی خوبی ارائه دهیم. قطعا اگر اشتباهات داور نبود برنده این دیدار می شدیم. بالای ۷۰ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، وی با گله مندی از داوری این دیدار، گفت: داور یک پنالتی بی مورد به سود حریف اعلام کرد و وقتی فیلم مربوط به صحنه پنالتی را دیدم، تاسف خوردم و در فکر فرو رفتم. اصلا روی چه حسابی آن صحنه را پنالتی اعلام کرد. خیلی واضح بود که پنالتی نیست. بابت اشتباه داور تاسف می خورم. آن وقت در صحنه دیگر که درون محوطه حریف، توپ به دست بازیکن تیم بادران می خورد، به سود ما پنالتی اعلام نمی شود. چرا این صحنه را پنالتی نمی گیرد؟ استقلال ملاثانی در این دیدار مظلوم واقع شد و اشتباهات داور نیز تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: به تیمم به خاطر روند رو به جلو و مثبتی که طی می کنیم، تبریک می گویم. استقلال ملاثانی روی تمرین و برنامه کار می کرد و این برای من سرمربی و کادرفنی خوشحال کننده است.

وی بیان کرد: هدف اول تیم استقلال ملاثانی بقا در لیگ یک است و نمی خواهیم به تیم فشار وارد کنیم و پله به پله به دنبال رده های دیگر هستیم. البته تا این جای کار، برخی امتیازات را روی اشتباهات داوری از دست داده ایم و در واقع به تیم مقابل امتیاز نداده ایم و به تیم داوری امتیاز داده ایم. امیدوارم داوری کشور بهتر شود و این اشتباهات باعث نشود که حق تیم مردمی استقلال ملاثانی خورده شود.

اشکش در پایان عنوان کرد: خدا را شکر تیم شارژ مالی شد که جاد دارد از نگاه مثبت مسئولان از جمله استاندار و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. امیدوارم نگاه مثبت آنها تداوم داشته باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید