امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

لیگ برتر فقط همین تصاویر زشت را کم داشت؛ در انتظار یک تصمیم جدی

 انتظار می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش محکم و جدی‌ای را با دو بازیکن گل‌گهر و تراکتور داشته باشد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم تبریزی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

چند لحظه بعد از شنیده شدن سوت پایان بازی توسط اشکان خورشیدی، دوربین تلویزیونی در حال به تصویر کشیدن نمای باز ورزشگاه امام علی سیرجان بود و در آستانه پایان پخش بازی بودیم که به یک باره در گوشه تصاویر اتفاقاتی افتاد. سریعا دوربین به سمت پرچم کرنرِ گوشه سمت راست تصاویر تلویزیونی رفت. همانجا بود که شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.

آرمین سهرابیان از گل‌گهر سیرجان و سعید مهری از تراکتور به جان هم افتاده بودند و ضربات دست و پا به سمت یکدیگر روانه می‌کردند تا اینکه الباقی نفرات داخل و بیرون از زمین وارد ماجرا شدند و طرفین را سوا کردند. در این بین چند بازیکن دیگر هم به درگیری اضافه شدند و صحنه‌های زشتی را به تصویر کشیدند.

پس از پایان مسابقه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر ۲ بازیکن را تا اطلاع ثانویه از حضور در مسابقات محروم کرد اما هنوز از سوی ۲ باشگاه گل‌گهر و تراکتور خبری مبنی بر توبیخ یا جریمه این ۲ بازیکن رسانه‌ای و اعلام نشده است.

شاید چندان اهمیت نداشته باشد که به چه دلیل این اتفاق رخ داده اما آرمین سهرابیان در گفت‌وگویی اعلام کرده سعید مهری بعد از سوت پایان بازی خوشحالی فراوانی را انجام داده و همین مساله باعث ناراحتی او شده است. سهرابیان به بازیکن جوان تراکتور هشدار می‌دهد که جلوی بازیکنان تیم سیرجانی خوشحالی نکند اما همین هشدار کافی بوده تا مهری از کوره دربرود و طبق ادعای مدافع گل گهر فحاشی و درگیری فیزیکی را آغاز کند. هنوز مهری به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و درباره‌اش صحبت نکرده است. شنیده می‌شود او از سوی باشگاه تبریزی ممنوع‌المصاحبه شده است. اما یقینا گزارش داور بازی و ناظر بازی می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی کمک شایانی به کمیته انضباطی کند.

لیگ برتر فوتبال ایران از لحاظ کیفی چندان لیگ به اصطلاح «دهان پر کن» و فوق‌العاده‌ای نیست. چند روز پیش بود که گزارشی از گل‌های رد و بدل شده در لیگ تا پایان هفته یازدهم منتشر کردیم(اینجا) که گواه بر همین قضیه بود. از طرفی حواشی فراوانی به خودی خود در بدنه فوتبال‌مان وجود دارد و حالا در این شرایط نزار، پذیرش چنین درگیری‌ها و نزاع‌های زشتی خارج از گنجایش فوتبال‌دوستان است. به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید با این قضیه بسیار جدی برخورد کند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در لیگ برتر فوتبال کشورمان نباشیم و بیش از پیش به زشتی‌ها آن اضافه نکنیم. البته که توقع این بود ۲ باشگاه گل‌گهر و تراکتور هم واکنش جدی به این قضیه نشان می‌دادند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید