سخنگوی استقلال تشریح کرد:

ماجرای جدایی دیاباته و قائدی و توافق برای بازگشت میلیچ | تاکید روی لیست خروج آبی‌ها

 

دیاباته

 

سخنگوی باشگاه استقلال درباره بازارگرمی برخی از بازیکنان این تیم به هواداران استقلال هشدار داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، نشست هیات مدیره استقلال امروز برگزار شد و بعد از این جلسه حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت «میلیچ» و احتمال بازگشت او به استقلال گفت: در مورد این بازیکن مذاکرات از روزهای گذشته صورت گرفته بود و خدا را شکر به سرانجام رسیده و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی ایشان را در کنار سایر بازیکنان استقلال ببینیم.

وی در مورد اینکه مشکل این بازیکن چه بود که بدون هماهنگی با باشگاه ایران را ترک کرد گفت: مشکل هر چه بود با مذاکراتی که صورت گرفته و صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه با وی داشته است، دغدغه‌هایش رفع شده است.

نظری ادامه داد: چیزی که برای ما خیلی مهم است اینکه بتوانیم همه اقدامات باشگاه را با لحاظ دغدغه‌های هوادار پیش ببریم. باید هم منافع باشگاه را تامین کنیم و هم دغدغه‌های هواداران را تامین کنیم. البته ممکن است شرایط طوری پیش برود که نتوانیم انتظارات هواداران را به طور کامل برآورده کنیم اما تمام تلاشمان را در این راستا انجام خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال با هشدار به هواداران به خاطر بازار گرامی برخی بازیکنان گفت: جا دارد از همه هواداران خواهش کنیم در جریان باشند که با توجه به اینکه به نیم فصل نزدیک می‌شویم برخی بازیکنان ممکن است به خاطر بازارگرمی و یا هر مسئله دیگری بگویند که از فلان تیم پیشنهاد دارند. واقعیت این است که ما باید بتوانیم هم بدهی‌های گذشته را بدهیم و هم هزینه‌های جاری باشگاه را تامین کنیم.

حجت نظری تاکید کرد: خیلی اوقات فشارهای بیرونی باعث می‌شود مشکلاتی برای باشگاه به وجود بیاید و نتوانیم از بس انتظارات بربیایم.

وی در مورد میزان پرداختی به بازیکنان و احتمال فسخ قرارداد توسط آنها گفت: شرایط بازیکنان با هم متفاوت است. تلاش ما این است که بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در نیم فصل هم همین کار را خواهیم کرد. اما ممکن است که در نیم فصل آقای فکری به عنوان سرمربی بازیکنی را نخواهد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم کمترین خروجی را داشته باشیم اما انتظار داریم که اگر سرمربی تیم نکته‌ای را مد نظر دارند لیست ورودی و خروجی را زودتر در اختیار باشگاه بگذارد.

نظری در مورد اینکه آیا با میلیچ قرارداد جدیدی امضا شده است گفت: قرارداد میلیچ در ماه جاری به پایان می‌رسید و طبیعی است که اگر بخواهیم این بازیکن را در کنار خودمان داشته باشیم باید قرارداد جدیدی را به امضا برسانیم.

وی در مورد آخرین وضعیت خصوصی شدن استقلال هم گفت: هم وزارت ورزش و جوانان و هم هیات مدیره در تلاش هستیم تا بتوانیم مسیر خصوصی سازی را فراهم کنیم و اتفاقات بهتری را رقم بزنیم اما طبیعی است که قراردادهای مالی شرایط خاص خودش را دارد. مشکلات جزیی باقی مانده است و تلاش می‌کنیم این مشکلات را هم حل کنیم و وارد بورس شویم.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خط حمله آبی پوشان نیز گفت: دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. تلاش ما این است که ایشان را نگه داریم. هواداران استقلال هوشیار باشند. ما نه بنا داریم قایدی را از دست بدهیم و نه شیخ دیاباته را. تمام تلاشمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات مالی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید