پیشکسوت پرسپولیس: خون به مغز هاشمی‌نسب نرسید!

 
عربشاهی

صحبت‌های مهدی هاشمی نسب بعد از بازی برابر پرسپولیس حواشی زیادی به دنبال داشت. ضیا عربشاهی هافبک سال‌های دور پرسپولیس می‌گوید از صحبت‌های یاغی سابق فوتبال ایران تعجب کرده است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، صحبت‌های مهدی هاشمی نسب بعد از بازی برابر پرسپولیس حواشی زیادی به دنبال داشت. ضیا عربشاهی هافبک سال‌های دور پرسپولیس می‌گوید از صحبت‌های یاغی سابق فوتبال ایران تعجب کرده است. ضیا عربشاهی در خصوص برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، به میزان گفت: فولاد تیم بسیار خوبی است که واقعا روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری می‌کند و مربیان خوبی چون نکونام و هاشمی‌نسب دارد و امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده است.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان بود و هر سه گلی که زده شد حاصل اشتباهات فردی بازیکنان بود. به نظرم پرسپولیس به بازیکنی مانند بشار رسن نیاز دارد تا او پشت مهاجمان بازی کند و خلاقیت داشته باشد و برای مهاجمان موقعیت خلق کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در فاز حمله کمبود مهاجم دارد. شاید اگر گل‌محمدی در این وضعیت پهلوان را کنار عبدی قرار دهد بهتر باشد چون پهلوان سرعتی است و می‌تواند به راحتی بازیکن مقابل را دریبل کند. در مجموع من معتقدم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند.

عربشاهی درباره صحبت‌های هاشمی‌نسب در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد که با واکنش تند هواداران پرسپولیسی همراه بود، خاطرنشان کرد: مهدی پسر بسیار خوبی است. من از صحبت‌هایی که کرد تعجب کردم. به نظرم او تحت فشار بود که این حرف‌ها را زد و خون به مغزش نرسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید