امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ایمان سلیمی

یحیی گل‌محمدی که این فصل را تنها با زوج کنعانی و حسینی سپری کرده به مدیران باشگاه درخواست خرید فوری یک مدافع وسط را داده است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین مصدومیت سیدجلال حسین و محمدحسین کنعانی‌زادگان اتفاقی بود که در نهایت افتاد تا سرخ‌ها که همیشه از این واقعیت در هراس بودند با آن مواجه شوند. یحیی گل‌محمدی که این فصل را با همین زوج تا به اینجای کار سپری کرده است  به مدیران باشگاه درخواست خرید اضطراری یک مدافع وسط را داده است.

گزینه موجود در بازار هم کسی نیست جز ایمان سلیمی که با تراکتور فسخ کرده است. سلیمی بعد از ماجرای فسخش که با نیت حضور در فوتبال اروپا  انجام داد هنوز موفق به بستن قرارداد با تیمی نشده است. او برای سومین بار با پیشنهاد پرسپولیس و یحیی مواجه شده است. مدافعی که البته هنوز درگیر پرونده فسخ خود با تراکتور است. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به تازگی با صدور رائی اعلام کرد فسخ قرارداد ایمان سلیمی با باشگاه تراکتور قانونی است اما تبریزی‌ها هم حق اعتراض به این رای را دارند.

باشگاه تراکتور پنج روز قبل به رای کمیته وضعیت اعتراض کرده اما تاکنون هزینه دادرسی را پرداخت نکرده و لایحه دفاعی‌ اش را هم ارائه نکرده است. 

کمیته استیناف ۱۰ روز به تراکتور فرصت داده اقدام‌های لازم را برای پیگیری پرونده سلیمی انجام بدهد و پس از این امر تبادل لایحه بین طرفین دعوی انجام خواهد شد. 

باشگاه تبریزی تا اواسط این هفته برای پرداخت هزینه دادرسی و ارسال لایحه مربوط به پرونده سلیمی زمان دارد. 

گفته می‌شود یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران باشگاه دوباره خواستار مذاکره و تعیین تکلیف سلیمی برای حضور در جمع شاگردانش شده است. مدافعی که با از دست دادن یک نیم فصل فوتبالی بعید به نظر می‌رسد که پیشنهاد اروپایی داشته باشد. باید دید ماجرای طولانی حضور سلیمی در پرسپولیس در نهایت به کجا خواهد انجامید. بازیکنی که گویا مدیران پرسپولیس برای جذب او با فدراسیون فوتبال رایزنی کرده‌اند تا منعی برای این انتقال  وجود نداشته باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید