امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

 
امتیازات "از نان شب واجب‌تر" برای فولاد و نفتی‌های خوزستان

 در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور نفت آبادان در دربی خوزستان به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود و فولاد رو در روی مس رفسنجان قرار می گیرد.

در هفته دهم لیگ برتر، نفت آبادان فردا (۱۵ دی ماه) در دربی فوتبال خوزستان پذیرای نفت مسجدسلیمان است و فولاد نیز در همین روز از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، آبادانی ها در حالی در دربی خوزستان به مصاف هم‌نام نفتی خود می روند که در بازی گذشته خود در دقایق پایانی از یک شکست خارج از خانه گریختند تا روند خوب نتیجه‌گیری‌شان تداوم داشته باشد و تغییری در رده صدر جدولی این تیم ایجاد نشود. اما در آن سوی میدان نیز مسجدسلیمانی ها با شکست در دقایق پایانی مقابل پیکان به دربی رسیده اند. شکستی که از جمله دلایل آن خبر تغییرات ناگهانی در هیات مدیره باشگاه در اردوی تیم پیش از  بازی با پیکان بود.

صنعت نفت که در لیگ بیستم، یک تیم منسجم و همدل است تا این جای لیگ توانسته خود را در قامت یک مدعی نشان دهد، تیمی که علی رغم مشکلات مالی، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با ارائه بازی های زیبا مورد تحسین پیشکسوتان خوزستانی و آبادانی قرار گرفته است. نفت برای تداوم صدرنشینی باید در دربی، نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد، تیمی که اصلا برای پورموسوی تیم آسانی نیست و مسجدسلیمانی‌ها در بازی های بزرگ، توانمند و سخت نشان داده اند. برد در دربی همان قدر که برای آبادانی ها ارزشمند است و به جایگاه آن ها ثبات می بخشد، برای مسجدسلیمانی‌ها و صعود آن‌ها در جدول نیز اهمیتی دوچندان دارد.

نفت آبادان از ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان است.

فولاد – مس رفسنجان

 شاگردان نکونام با بردی که مقابل نساجی به دست آوردند، با روحیه دو چندان در هفته دهم از مس رفسنجان پذیرایی می کنند. بازی که کسب سه امتیاز در آن برای فولادی ها از نان شب هم واجب تر است زیرا این برد فولاد را در کورس رقابت با مدعیان نگه می دارد و از دست دادن امتیاز نیز شرایط این تیم را در بالای جدول تحت تاثیر قرار می دهد.

با رفع مصدومیت پاتوسی و بازگشت او به ترکیب اصلی و همچنین احتمال بازگشت موسی کولیبالی به ترکیب فولاد در خط دفاع در بازی فردا، به نظر می رسد نکونام با ترکیبی کامل و بدون دغدغه به مصاف مس و کسب سه امتیاز خواهد رفت. البته اگرچه مسی‌ها در رده های پایینی جدول هستند اما هیچ وقت از پیش بازنده نبوده اند و بازی های قابل قبولی ارائه داده اند و از آن جا که همیشه تیم های قعر جدولی برای رسیدن به رده های بالاتر تلاش مضاعفی دارند، فولاد نمی تواند بازی آسانی مقابل مس داشته باشد.

فولاد از ساعت ۱۶:۵۰ روز دوشنبه از تیم مس رفسنجان پذیرایی می کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید