امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

تقابل دیدنی پورموسوی و شجاعی در آبادان

 تیم‌های فوتبال نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر کشور رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

در هفته هشتم لیگ برتر کشور، تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان فردا (پنجم دی‌ماه) به ترتیب با تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی دیدار می‌کنند.

ماشین‌سازی – نفت مسجدسلیمان

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، نفتی‌ها با برد در دربی خوزستان مقابل تیم فولاد به بازی با ماشین‌سازی رسیده‌اند. شاگردان حسینی اکنون نه تنها از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارند، بلکه در اندیشه صعود در جدول رده‌بندی و اثبات بیشتر خود هستند.

نفت‌مسجدسلیمان این هفته رو در روی ماشین‌سازی قعرنشین قرار می‌گیرد. بازی که نمی‌توان به جایگاه حریف نگاه کرد اما اگر نفت همان بازی مقابل فولاد را این هفته نیز مقابل تیم تبریزی به نمایش بگذارد و با برد از زمین خارج شود، در صورت لغزش تیم‌های آلومینیوم و نفت آبادان می‌تواند از رده هشتم به رده پنجم صعود کند.

نفت از ساعت ۱۵:۰۰ فردا (جمعه) در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ماشین‌سازی می‌رود.

نفت آبادان – تراکتور

 نفت آبادان تا این‌جای لیگ به گفته خیلی از کارشناسان فوتبال بیش از انتظار ظاهر شده است زیرا نفت علی‌رغم مشکلات تکراری هر فصل خود، در هفته‌های گذشته حتی توانست تا صدر جدول نیز پیش برود. البته اگرچه آبادانی‌ها هفته گذشته بازی را به تیم آلومینیوم واگذار کردند اما برای برد مقابل تراکتور، انگیزه بسیار دارند زیرا نفت با پیروزی در این دیدار و در صورت لغزش تیم‌های بالاسری خود می‌تواند مجددا به صدر برگردد. جایگاهی که طی هفته‌های گذشته با رسیدن نفت به آن، شور و شوق عجیبی در آبادان به راه انداخته بود.

شاگردان پورموسوی این هفته مقابل تراکتوری قرار می‌گیرند که پس از اخراج علیرضا منصوریان و سپردن تیم به مسعود شجاعی، هفته قبل توانست در یک دیدار پرگل به برتری برسد و اکنون نیز با انگیزه و روحیه خوب به آبادان سفر می‌کنند. تراکتور مانند نفت با کسب سه امتیاز شانس رسیدن به صدر جدول را دارد و همین هدف نیز باعث می‌شود که دو تیم بازی درگیرانه، هجومی و دیدنی را به نمایش بگذارند و مطمئنا روز سخت مهاجمان دو تیم خواهد بود.

نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۵ فردا (پنجشنبه) در خانه پذیرای تراکتور است.

همچنین دیدار فولاد مقابل نساجی، دهم دی ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید