امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
چند تیم بالاتر از میلیارد در لیگ برتر کشتی هزینه کردند

 سرمربی تیم سینا صنعت ایذه با بیان این‌که اگر مسئولان به موقع پای کار می‌آمدند می‌توانستیم توسط یکی از تیم‌های خوزستانی به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنیم، گفت: پنج شش تیم، هزینه بالایی برای حضور در این مسابقات داشتند و می‌توانم بگویم بالاتر از میلیارد هزینه کرده بودند.

به گزارش حبیب خبر، "ملک‌محمد بویری" در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سومی این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، اظهارکرد: مسابقات در سطح و کیفیت بسیار بالایی برگزار شد. پنج شش تیم نیز هزینه بالایی برای حضور در این مسابقات داشتند و می‌توانم بگویم هزینه‌های‌شان از میلیارد هم بالاتر بود. البته تیم ما هم هزینه کرده بود اما نسبت به آن‌ها هزینه خیلی کمتری داشتیم.

وی ادامه داد: عملکرد تیم‌مان در این مسابقات با توجه به این‌که خیلی دیر تصمیم به حضور در مسابقات گرفتیم، خوب بود. دوست داشتیم فینالیست شویم اما در بازی ماقبل فینال یکی دو کشتی‌گیرمان بد کشتی گرفتند و فینالیست نشدیم اما همین که برای ششمین بار توانستیم در لیگ برتر روی سکو باشیم، خوب است.

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه درباره حضور دو کشتی‌گیر خارجی در ترکیب این تیم برای دیدارهای مرحله نهایی، گفت: دو کشتی‌گیر ۱۹، ۲۰ ساله که در مرحله گروهی همراه با تیم صبانور کردستان بودند را جذب کردیم. این دو کشتی‌گیر گرجستانی واقعا خوب بودند و به نظرم حضورشان تاثیرگذار بود. در مجموع حضور کشتی‌گیران خارجی به سطح کیفی لیگ کمک بسیاری می‌کند، ضمن این‌که این کشتی‌گیران در رده‌های سنی امید و بزرگسالان و از قهرمانان دنیا هستند و همین نیز به سطح کشتی‌گیران ایرانی کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد خوزستانی‌ها نیز در لیگ برتر بسیار خوب بود و ۸۰، ۹۰ درصد ترکیب تیم‌های ایران‌مال و سینا صنعت خوزستانی بودند و این نشان می‌دهد، خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارند. همچنین تیم سینا صنعت ایذه هر زمان در لیگ شرکت کرده است، به جوانان و نوجوانان خوزستانی بها داده است و امسال هم یکی دو کشتی‌گیر ۲۵، ۲۶ ساله داشتیم و سایر نفرات‌مان ۱۸، ۱۹ ساله بودند.

بویری در پاسخ به انتظارات برای کسب عنوان قهرمانی توسط یکی از تیم‌های سیناصنعت ایذه و فولاداکسین خوزستان، گفت: صد درصد انتظارات مردم بالا است و البته حق هم دارند اما مسئولان هم واکنشی نشان نمی‌دهند و اگر واکنش نشان می‌دادند و به موقع پای کار می‌آمدند و تیم‌های خوزستانی از سه چهار هفته قبل از شروع مسابقات آماده می‌شدند و برنامه‌ریزی‌ها بهتر بود، می‌توانستیم توسط یکی از تیم‌های خوزستانی به قهرمانی دست پیدا کنیم. به هرحال انتظار قهرمانی زمانی درست است که مسئولان استان هم پای کار بیایند.

وی در پایان گفت: جا دارد از علی‌بابا احمدپور، مدیرعامل باشگاه بابت حمایت‌هایش و از سازمان لیگ و فدراسیون کشتی نیز برای برگزاری خوب مسابقات قدردانی کنم. ضمن این‌که از استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر که تمام اردوهایمان در این شهر و شرایط خوب برگزار شد و در نهایت توانستیم عنوان سومی را به دست آوریم، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید