امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم استقلال خوزستان برابر حریفش به برتری رسید

 تیم استقلال خوزستان عصر روز چهارشنبه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری رسید تا همچنان صدرنشین رقابت‌ها باقی بماند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

در دقیقه ۹۲ تیم استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که فرشاد جانفزا دروازه آرمان گهر را باز کرد.

بازیکن استقلال به هنگام زدن ضربه پنالتی سُر خورد اما توپ وارد دروازه حریف شد.بازیکنان تیم آرمان گهر معتقد بودند که توپ با ۲ ضربه توسط بازیکن استقلال خوزستان وارد دروازه شده است. داور مسابقه برای اطمینان بیشتر در این خصوص به سمت کمک داور رفت و پس از مشورت با او گل استقلال را سالم اعلام کرد.

در ادامه کادر فنی تیم آرمان گوهر به اعتراض خود نسبت به این موضوع ادامه داد که این اعتراض منجر به اخراج یکی از مربیان این تیم از روی نیمکت شد؛ همچنین سرمربی تیم آرمان گهر با کارت زرد داور روبه رو شد.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.

در این دیدار محمدرضا قویدل، جلال عبدی، علیرضا دغاغله، محمد بختیاری، حسین بهرامی، مسعود اسدی، رامین داودی، فرشاد جانفزا، حسن معاوی، علی حلیچی و بهروز افشار برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین رضا حیدری، عباس پورخسروانی، علی شهسواری، امید محمود آبادی، بهمن کامل، مرتضی حسین زاده، ایمان رازانی، بلال میرزاعلی، محسن ایران نژاد، جعفر برزگر و حسن شوشتری ترکیب تیم آرمان گهر را تشکیل دادند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد. 

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد.زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود.

در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی آرمان گهر به داور بازی اعتراض خود را ادامه دادند که با مداخله بازیکنان استقلال خوزستان و عوامل اجرایی مسابقه موضوع خاتمه یافت.

آبی‌های خوزستان با این برد ۱۳ امتیازی شدند و در صدر جدول رده بندی لیگ یک باقی ماندند. تیم آرمان گهر با پنج امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت. 

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید