با امضای تفاهم نامه میان استانداری خوزستان و وزارت ورزش؛

۴۰۰ سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در خوزستان ساخته می شود

 تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره، ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ سالن تمرینی در خوزستان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به زودی میان استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می‌شود.

 به گزارش حبیب خبر، در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان، وزیر ورزش اظهارکرد: آمادگی تامین اعتبار برای تکمیل تمام پروژه های ۸۰ درصد خوزستان را با کمک استان دارد. ضمن این که در خوزستان ۳۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد داریم که با اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها، تکمیل و افتتاح خواهند شد.

گفتنی است: در این جلسه توافق شد تفاهم نامه ساخت ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره، ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ سالن تمرینی در استان خوزستان میان استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد شود. اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ها ۵۰۰ میلیارد تومان، ظرف مدت دو سال است. ضمن این که توزیع این اماکن و زمین چمن ها بر اساس سرانه ورزشی و مناطقی که سرانه ورزشی ضعیف‌تری دارند، خواهد بود.

با اجرای این پروژه‌ها، سرانه ورزش خوزستان، بیش از ۶۰۰ هزار متر مکعب افزایش پیدا می‌کند و این یک اتفاق نادر است و چنین کار بزرگی تنها در خوزستان در حال انجام است. به هر حال باتوجه به این که خوزستان هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود و بعد نیز اماکن ورزشی در اولویت بازسازی نبودند و کمبود اماکن ورزشی در برخی نقاط استان مشهود است، اجرای این پروژه ها تاثیر زیادی در روند ورزش استان خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید