امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

پورموسوی: تنها تیمی هستیم که به بازیکنان‌ جوان‌مان اعتماد می‌کنیم

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در ایران تنها تیمی هستیم که به بازیکنان فضا می‌دهیم و اعتماد می‌کنیم و خدا را شکر که توانستیم پیروز بازی با ذوب‌آهن باشیم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: خداراشکر که یک بازی بسیار سخت و نفس گیر را با برد پشت سر گذاشتیم و ثابت کردیم که به لحاظ تیمی و به لحاظ هدف گذاری با برنامه هستیم. امروز جوان‌هایی برای تیم ما بازی کردند که ۱۸ ساله بودند. امروز توانستیم سه بازیکن جوان‌مان را یک بار دیگر محک بزنیم.

او ادامه داد: تیم خوب و با ریشه ذوب‌آهن تیم بزرگی بود اما ما به تیم‌مان اعتقاد و اعتماد داشتیم و خداراشکر که در این بازی سخت سربلند بیرون آمدیم. در ایران تنها تیمی هستیم که به بازیکنان فضا می‌دهیم و اعتماد می‌کنیم و خداراشکر که توانستیم پیروز این بازی باشیم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به سوالی درباره نیاز صنعت نفت به یک گلزن گفت: این توانایی تیم ما است که می‌توانیم از طالب ریکانی استفاده کنیم. او مهاجم تیم ما است. دیگر بازیکنان فضاسازی می‌کنند و موقعیت ایجاد می‌کنند تا این‌که بالاخره یک بازیکن بتواند به گل برسد. طالب ریکانی با کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال هم یک بازی گروهی است.

او درباره قضاوت داور این بازی گفت: داور قضاوت خوبی داشت. ذوب‌آهن روی صحنه پنالتی معترض بود اما آن صحنه واقعا پنالتی بود. ما روی اخراج زواری از داور گله‌مندیم چرا که مقداری سخت‌ گیرانه برخورد کرد اما در نهایت فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی در این بازی وجود داشت. زواری بازیکن جوانی است و فکر نمی‌کنم از عمد زده باشد و شاید به خاطر فشار نیمکت حریف، داور تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

سرمربی صنعت نفت درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی سختی پیش رو داریم چرا که فاصله بازی‌ها بسیار کم است. ما فقط دو روز تمرین کردیم تا به این بازی رسیدیم. بچه‌های ما هنوز تمرین شاداب و سرحالی را پشت سر نگذاشته‌اند و بازی با استقلال هم همینطور است. قرعه ما بسیار بد است اما به خدا توکل می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در مقابل استقلال سربلند از بازی خارج شویم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید