امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
دفاع تمام قد مدیرعامل استقلال ملاثانی از "اشکش"

 مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی، انتقادات از سرمربی این تیم را در حالی که تنها ۲ هفته از لیگ یک فوتبال می‌گذرد، درست ندانست و گفت: از سرمربی تیم که حقیقتا بسیار تلاش می‌کند، حمایت می‌کنم.

به گزارش حبیب خبر، سید سلطان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتقادات برخی نسبت به ابراهیم اشکش پس از تساوی روز گذشته مقابل تیم فوتبال هوادار، اظهارکرد: با تیمی دیدار داشتیم که قابل قیاس با ما نبود اما واقعا بازی خوبی انجام دادیم. ضمن این‌که پنالتی که به سود حریف گرفته شد، مشکوک بود ولی به نظر داور احترام می‌گذاریم.

وی با دفاع تمام قد از سرمربی تیم استقلال ملاثانی، افزود: از آقای اشکش و کادرش حمایت می‌کنم و به نظر من او در ۲ هفته سپری شده از لیگ یک، بسیار خوب نتیجه گرفته و حقیقتا خیلی در حال تلاش است. اکنون اتفاقی نیفتاده که انتقاد می‌شود، آن‌ هم در حالی که به ۲ تساوی خوب برابر رقبای خوب دست پیدا کرده‌ایم. به نظر من باید از مربیان بومی حمایت کنیم زیرا یکی از دلایل به حاشیه کشیده شدن و فروپاشی فوتبال خوزستان، توجه نکردن به بازیکنان و مربیان بومی بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی عنوان کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و باید بیش از این به مربیان و بازیکنان بومی توجه کرد. زمانی که شاهین اهواز قهرمان لیگ ایران شد، این تیم نابود شد. مثل این‌که از همان زمان تا به امروز، هر تیم خوزستانی که قهرمان می‌شود، دچار افت شده و راه سقوط را در پیش می‌گیرد که دلایل آن نیز عدم توجه مسئولان خوزستان به مربیان و بازیکنان بومی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید