امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 
دوئل نکونام و قلعه‌نویی / انتظار برای جدال سخت در مسجدسلیمان

 تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز، پنجم آذرماه به مدت ۲ روز برگزار می‌شود که در روز نخست، تیم فولاد رو در روی گل‌گهر قرار می‌گیرد و در روز دوم نیز شاگردان پورموسوی با شهرخودرو دیدار می‌کنند و نفت مسجدسلیمان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

گل‌گهر – فولاد

به گزارش ایسنا، فولادی‌ها از یک بازی برنده و البته بسیار پرحاشیه با استقلال تهران به دیدار با گل‌گهر قلعه‌نویی رسیده‌اند. فولاد که دومین بازی خارج از خانه خود را تجربه می‌کند و در دیدار خارج از خانه قبلی خود تنها به یک امتیاز رسیده، در دیدار با گل گهر به دنبال اولین برد خارج از خانه است. دیداری که در حال حاضر حریف فولاد، با ۶ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و تیم آسانی نیست.

به نظر می‌رسد بازی امروز جنگ مهاجمان دو تیم باشد؛ لوسیانو پریرا، فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی بازیکنان خط جلویی فولاد که در دو بازی ابتدایی لیگ نمایش خوبی داشته‌اند و مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد بوده‌اند، در دیدار با تیم خوب گل گهر نیز به دنبال ادامه روند خوب خود هستند. در آن سوی میدان نیز گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر که بازگشتی رویایی به لیگ داشته و در دو هفته ابتدایی لیگ، سه گل برای سیرجانی‌ها به ثمر رسانده، در بازی با فولاد هم به دنبال گلزنی و افزایش تعداد گل‌های خود است. ضمن اینکه به هیچ عنوان نمی‌توان از انگیزه نکونام و قلعه‌نویی که فصل قبل نیز در دیدار فولاد با سپاهان (تیم سابق قلعه‌نویی)، حاشیه‌هایی داشتند، برای رسیدن به برد گذشت.

فولاد از ساعت ۱۶:۱۰ امروز (چهارشنبه) در سیرجان رو در روی گل‌گهر قرار می‌گیرد.

شهر خودرو – نفت آبادان

به گزارش ایسنا، صنعت نفتی‌ها که امسال با تیمی جوان، بومی و آینده‌دار پا به لیگ بیستم گذاشته‌اند، تاکنون یک برد و یک شکست داشته‌اند. شکستی که در هفته دوم مقابل پرسپولیس، قهرمان چهار دوره لیگ برتر در آزادی رقم خورد. اما از آن جا که پورموسوی یک مربی با انگیزه بوده و چگونگی برگرداندن بازیکنان به بازی را بلد است، مطمئنا نفتی‌ها با فراموشی آن شکست، به دنبال کسب سه امتیاز بازی با شهرخودرو و شش امتیازی شدن در جدول هستند.

شهر خودروی مهدی رحمتی نیز تیمی با انگیزه است که همانند نفت آبادان، سه امتیازی و به دنبال دومین برد در لیگ بیستم است. مطمئنا بازی تیم‌های نفت آبادان و شهرخودور نیز جدال انگیزه‌ها است. بازی که تا لحظات پایانی آن هیچ کدام از دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز، عقب‌نشینی نخواهند کرد.

شاگردان پورموسوی از ساعت ۱۵:۴۵ روز پنجشنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف شهر خودرو می‌روند.

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس

به گزارش ایسنا، نفت برای لیگ بیستم بازیکن آن چنان شاخصی ندارد اما همانند لیگ نوزدهم پر از انگیزه و توان است. تیمی که نمی‌خواهند به راحتی تسلیم شود. نفت با تیمی جوان و بی‌ستاره، در دو هفته ابتدایی لیگ نمایش خوبی داشته است و حاصل تلاش آن، کسب دو تساوی مقابل تیم‌های تراکتور و سایپا بوده است.

از آن جا که نفت باید در این هفته رو در روی پرسپولیس قرار بگیرد و تمام تیم‌ها نیز برای جدال با سرخ‌آبی‌های پایتخت انگیزه دوچندان دارند، مطمئنا نفتی‌ها هم با انگیزه و توانی بیش از دو بازی قبل، در هفته سوم حاضر خواهند شد و روز آسانی برای شاگردان گل‌محمدی در مسجدسلیمان نیست، هر چند نفتی‌ها می‌دانند که جدال سختی برابر فینالیست آسیا در انتظار آن‌ها است.

مجتبی حسینی که در دو دیدار قبلی از نشستن روی نیمکت نفت محروم بود، با بخشش دو جلسه باقی مانده از محرومیش، در دیدار با پرسپولیس از لب خط، تیم خود را هدایت خواهد کرد اما در آن سوی میدان گل‌محمدی به دلیل اخراج در دیدار با نفت آبادان، روی نیمکت پرسپولیس حضور ندارد.

نفت از ساعت ۱۶:۳۵  فردا در مسجدسلیمان پذیرای شاگردان یحیی گل‌محمدی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید