امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 صنعت نفت آبادان بسیاری از ستاره‌های خود را در این فصل از دست داده و جای آنها را بعضا با بازیکنان مسن پر کرده است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، یکی از تیم‌هایی که در لیگ بیستم با شکل و شمایل بسیار دگرگون در میادین حاضر می‌شود صنعت نفت آبادان است. تیمی که در لیگ نوزدهم به ۲ بخش تقسیم شد. بخش نخست با هدایت دراگان اسکوچیچ بود که این تیم را در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داد و بخش دوم که به دوران حضور بهنام سراج برمی‌گردد، منتج به کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن در رده هفتم شد.

صنعت نفت پس از اینکه خیل عظیمی از ستاره‌هایش رفتند و در میان نا امیدی هوادارانش که حتی بیم کنار کشیدن این تیم از مسابقات را داشتند؛ با سیروس پورموسوی به توافق رسید. آنها در حالی در سی‌ام شهریور سرمربی خود را شناختند که این بازیکنان جدا شده بودند: عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، محمد دریس، رضا جبیره، محمد قریشی، مهدی مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری، حسین ساکی و مسلم مجدمی.

در ادامه صنعتی‌ها برای جذب بازیکن جدید به سراغ بازیکنان باتجربه و بعضا قدیمی همین تیم رفتند تا با مبالغی نه چندان زیاد تیم را برای فصل جدید مهیا کنند. ماحصل این خریدها بدین ترتیب بود: حامد فلاح زاده، حسن بیت سعید، فرزین گروسیان، حکیم نصاری، رضا خالقی فر، علی آل کثیر، علی پورمحمد، علی عبدالله زاده، محسن آقایی، محمد طیبی و مهدی زبیدی.

برزیلِ ایران اردوی پیش فصل خود را در تهران برپا کرد. آنها در سه بازی دوستانه قابل توجه خود ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشتند و در ادامه مقابل استقلال خوزستان تن به تساوی بدون گل دادند و در نهایت با حساب ۲ بر یک از سد استقلال ملاثانی گذشتند. حال آنها امیدوارند تا با زوج پورموسوی و امیرحسین پیروانی به موفقیت برسند. پورموسوی خودش هم انگیزه‌های شخصی زیادی دارد. او می‌خواهد بعد از سقوط با پارس جنوبی جم در لیگ نوزدهم، این بار با یک تیم جنوبی دیگر به موفقیت برسد. او پیش از صنعت نفت نفت سرمربی ۲ تیم دیگر خوزستانی یعنی استقلال خوزستان و فولاد خوزستان هم بوده است.

صنعت نفت پس از کوچ ستاره‌هایش حالا با تیمی به مراتب کم‌رمق‌تر از فصل قبل به استقبال لیگ بیستم می‌رود. آنها در اولین گام باید در تاریخ ۱۷ آبان از پیکان پذیرایی کنند. تیمی که دیگر عبدالله ویسی را روی نیمکت خود ندارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید