امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس: مشکلات باشگاه به مدیریت بازمی‌گردد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، گفت: ریشه تمام مشکلات باشگاه به مدیریت و بستن قراردادهای عجیب بازمی‌گردد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، "رضا محمدی" روز دوشنبه درباره مشکلات چند وقت اخیر پرسپولیس، گفت: ریشه تمام مشکلات به مسائل مدیریتی برمی‌گردد. شما دیدید که وقتی مسی می‌خواست از بارسلونا جدا شود مدیریت بارسلونا چطور با این وضعیت برخورد کرد و چگونه با یک قرارداد محکم و سنگین، اجازه جدایی نداد.

وی ادامه داد: در کشور ما اینطور نیست و قراردادها طوری بسته می‌شود که یک بازیکن بعد از یک سال بازی کردن در تیم به راحتی می تواند جدا شود، آنهم در شرایطی که چند سال با آن تیم قرارداد دارد. به نظرم این نوع قراردادهایی که در ایران بسته می‌شود مشکل‌دار است.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا چنین قراردادهای عجیب و با بندهای عجیب در زمان بازی کردن او هم وجود داشته یا خیر؟ عنوان کرد: از سال‌های قبل چنین مسائلی وجود داشت و هر سال که جلوتر می رویم وضعیت بدتر می شود. با توجه به نوسانات ارزی که وجود دارد و با توجه به عملکردی که پرسپولیس در این چند سال داشته تیم‌های ثروتمند آسیایی در پی جذب بازیکنان پرسپولیس هستند.

محمدی افزود: چه بخواهیم چه نخواهیم ۶۰ تا ۷۰ درصد از بازیکنان فوتبال از قشر معمولی و پایین جامعه هستند، به خاطر همین وقتی پیشنهاد سنگین به آنها می شود، آنهم در خارج از ایران، سریع می خواهند جدا شوند. آنها می‌دانند در ایران پول کمتری می‌گیرند و بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد هم به دلال، مالیات و این موارد صرف می‌شود.  به خاطر همین طوری قرار داد می‌بندند که اگر پیشنهاد خارجی رسید بتوانند جدا شوند.

وی در خصوص عملکرد «حامد لک» در پرسپولیس اظهار داشت:  لک یکی از دوستان قدیمی من است. وقتی شنیدم به پرسپولیس آمده برای خودم قابل باور نبود که بتواند به این زودی در پرسپولیس برای خودش جا باز کند. اما لک بدون توجه به حاشیه ها کارش را انجام داد. در ضمن حضور یک مربی دروازه‌بان‌های خوب به نام «داود فنایی»  هم به او کمک کرد. اگر لک درگیر حاشیه نشود تا سال‌ها می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای موفقیت دارد یا خیر؟ گفت: اگر حاشیه‌ها به تیم آسیب نزند پرسپولیس شانس خوبی دارد. مصاحبه‌ای از «سیدجلال حسینی» می‌خواندم که گفته بود امسال مهم‌ترین سال پرسپولیس است که به نظرم حرف درستی است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی گرفته و اگر حواشی نباشد می‌تواند امسال هم موفق شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید