امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 
سرمربی تیم هندبال بانوان پرسپولیس: تجربه ما نسب به دیگر حریفان کمتر است

 سرمربی تیم هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان گفت: بازیکنان ما نسبت به دیگر حریفان از تجربه کمتری برخوردار بودیم و این موضوع باعث شد در دور رفت دو شکست داشته باشیم.

به گزارش حبیب خبر، "ناهید رضایی" روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه در گروه بسیار سختی قرار داریم و این موضوع کارمان را سخت تر می کند، در گروه ما دو تیم مدعی قهرمانی و نایب قهرمانی حضور دارند.

وی افزود: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و بومی است و تنها تیمی هستیم که بازیکن ملی پوش نداریم. بچه های ما با وجود اینکه در بازی اول خیلی استرس داشتند عملکرد بسیار خوبی داشته و پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: ۲ بازی بعدی ما با تیم های پرمهره سپاهان و اشتاد سازه مشهد بود که به نوعی یک تیم ملی بودند. بچه های ما تا یک زمانی از بازی به خوبی مقاومت کردند اما در ادامه اسیر تجربه بالای بازیکنان حریف شدیم و بازی را واگذار کردیم.

یک بازیکن به تیم اضافه می شود

وی ادامه داد: متاسفانه هدیه کاوندی بازیکن خط زن اصلی خود را در طول تمرینات از دست دادیم و از این بابت خیلی ضربه بخوریم. از آنجا که این بازیکن مصدوم شده و شرایط بازی کردن ندارد به دنبال یک خط زن خوب هستیم تا تیممان را تقویت کنیم.

رضایی با بیان اینکه سعی می‌کنیم در تمرینات نقاط ضعف خود برطرف کنیم افزود: تمرینات ما به طور کامل در بهبهان است، اکنون بازیکنان در استراحت به سر می برند و بعد از چند روز مجددا تمرینات را شروع می کنیم.

وی عنوان کرد: شرایط کرونا در کشور، باعث شده که فدراسیون هنوز برنامه دقیقی در خصوص دور برگشت مسابقات نداشته باشد اما ما تمریناتمان را دنبال می کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان گفت: اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنیم و هدفمان کسب بهترین نتیجه است و سعی می کنیم عملکرد درخشانی داشته باشیم.

 هر کدام از بازیکنان مان تنها یک یا دو بار در لیگ حاضر شده‌اند

وی با بیان اینکه هر کدام از بازیکنان مان یک یا دو بار در لیگ حاضر شده‌اندبا این وجود خوب جنگیدند گفت: در دور برگشت تمریناتمان را بیشتر کرده و با تمام توان حاضر می شویم و مسلما حرف های بسیاری برای گفتن داریم.

رضایی افزود: تا الان شرایط تیم خیلی خوب بوده و هیات و افرادی که در راس کار هستند تمام خواسته‌های ما را عملی کرده و از ما حمایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

به گزارش ایرنا تیم پرسپولیس بهبهان در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هنوبال بانوان کشور با تیم های اشتادسازه مشهد، سپاهان و کربنات سدیم فیروزآباد همگروه است. نماینده خوزستان در دور رفت این پیکارها در مصاف با تیم فیروزآباد پیروز میدان شد اما در مصاف با تیم های سپاهان و اشتادسازه مشهر تن به شکست داد.

تیم استقلال ملاثانی دو بازیکن جدید جذب کرد

باشگاه استقلال ملاثانی برای حضوری موفق در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور دو بازیکن جدید جذب کرد.

آرش مهری بابادی و علی محمدی پس از توافق با مدیرعامل استقلال ملاثانی، در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه به میدان می‌روند.

همچنین شایان الله‌وردیان بازیکن فصل گذشته استقلال ملاثانی نیز قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود چهارم آبان ماه امسال به مصاف تیم نفت امیدیه می‌رود. مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور از بیست و ششم آبان سال جاری آغاز می‌شود.

قرارداد مهاجم تیم اهورا بهبهان تمدید شد

سجاد مسیحی پس از توافق با مدیرعامل باشگاه اهورا بهبهان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و در فصل آینده مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

این بازیکن در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با به ثمر رساندن ۲۳ گل عنوان سومین گلزن برتر رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم اهورا بهبهان در پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ۱۲ آبان ماه آغاز می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید